24762
netweters
|
152522
antwoorden
|
20715
vragen
|
Voorlopig nog geen antwoord ontvangen op refertenummer F_20150924_189461465
Mss hier meer succes ?
Dag beste,
heeft Telenet een antwoord klaar op de nieuwe bundels van Mobile Vikings ?
https://vikingco.com/nl/mobile-vikings/offer/bundles/call-text-data/
Hier geven ze de ggebruiker een keuze tussen meer data of meer bellen.
Ik ben zelf King (Supersize) klant maar zou ook best meer data kunnen gebruiken (en minder belminuten).
Ik denk dat ook Proximus hierop niet meteen een antwoord biedt. MV is erg royaal met zijn mobiele data en trekt hierdoor veel geïnteresseerden aan. Alhoewel Telenet mobile voor amper 3 euro/maand meer, in pack, ook 1GB data aanbiedt. Als je bij MV na de vervaldatum verder gebruikt, is je krediet er zeer snel door. Zo groot is het verschil dus ook niet.
Voorlopig ben ik ook nog bij MV.
Het is net de taak van Telenet om in te spelen op de behoeften van hun klanten.
En daarvoor dient deze community toch deels ?
En zeker op vlak van snel evoluerende technologie.
De dag van vandaag, hoe triest ook, is data niet meer weg te denken uit ons dagelijks gebruik.
Alles staat in communicatie met elkaar, internet of things.
De Grote Netwerf is maar een stukje van de puzzel.
Al an dit gedacht:
King + Kong surf = 15€ + 10€ = 25€ voor 150 belminuten + 10000 sms en 1GB + 2 GB= 3 GB mobiele data
King supersize + Kong surf = 20€ + 10€ = 30€ voor 300 belminuten + 20000 sms en 2GB + 2 GB = 4 GB mobile data.
Uiteraard zou telenet een mooie geste doen mochten ze de King surf optrekken naar 1 gb voor 5€ en Kong surf naar 3 of 4 GB voor 10€.
We zijn daar allemaal blij mee.
Maar vanaf 1 december zal iedereen die de Triiing app gebruikt gans de dag gratis kunnen bellen met die app.
Dat is ook al een meenemertje voor wie het kan gebruiken.
Als je met je GSM echt niet belt kan je ook een prijs volgens verbruik nemen met een KONG surf ( 2 GB data) van 10€.
Want ik zie dat MV wel per minuut bellen 0.30€ aftrekt en bij Telenet is dat de helft minder.
Dus alles wel beschouwd is Telenet dan nog niet altijd de slechtste keus.