KevinDBM
Professional Weetjesweter
KevinDBM
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
26-08-2019
23:45
|
Lid sinds: 16-11-2015
Datum laatste bezoek: 26-08-2019 23:45
Ranking
Professional Weetjesweter
20-02-2019
19:21
@janne_man Bedankt voor jouw antwoord. Elke zender op jouw lijst heeft hier geen signaal. Dus wel degelijk iets met de frenquentie.
... Meer weergeven
20-02-2019
19:17
Bedankt voor jullie antwoorden. Er zijn inderdaad meer foute pakketten op desbetreffende zenders. Dat konden ze vanuit de technische dienst van Telenet ook zien als ik naar die zender schakelde. Vroeger kon je de digicorder opnieuw instellen en dan waren die zenders even beschikbaar, om na een paar uur terug weg te vallen. Nu lukt dat niet meer. Het wiebelen met die kabel test ik even uit.
... Meer weergeven
16-02-2019
22:24
Sinds het begin dat ik Telenet TV heb, zit ik (en de technische dienst) met het mysterie van enkele zenders zonder signaal. Aangezien het voornamelijk over banale zenders gaat, met uitzondering van play sports 6 , 7, 8 en GOLF en de History Channel, heb ik hier nooit veel erg in gevonden, maar dat laat mij niet na te blijven zoeken naar een oplossing. Want blijkbaar is de technische dienst van Telenet hier niet toe in staat. Misschien heeft iemand van jullie wel een vergelijkbare situatie meegemaakt. De foutmelding op die zenders is u ongetwijfeld bekend: "GEEN SIGNAAL. Er is geen signaal op deze zender. Controleer ...." Hierbij een overzicht van wat Telenet en ik reeds hebben ondernomen: 1. Technische dienst gebeld: zij stonden meteen voor een raadsel, want aangezien de andere zenders van het betaalpakket wel beschikbaar waren, waren de 'huis-tuin-keuken fixtips' nutteloos (kabel controleren, heropstarten van digicorder en modem ...) De medewerker kon wel vanop afstand zien dat de bewuste zenders niet werkten. Hij stelde voor om de digicorder te vervangen. 2. Digicorder werd vervangen: nog steeds hetzelfde probleem. 3. Technieker komt langs: de modem wordt 'vernieuwd' (zwart naar wit) in kader van de 'iedereen mee tournee'. Hij vervangt ook de kabels en kijkt naar de aansluiting buiten. Probleem blijft bestaan en hij raadt mij aan een elektricien te contacteren om de bekabeling in de muur te controleren. Maar de man is eerlijk en zegt dat indien dat daar een probleem zou zijn, er veel meer zenders niet zouden werken. 4. Elektricien komt langs en voert een controle uit. De aansluiting aan het gebouw en de modem liggen op minder dan een halve meter van elkaar. Hij zegt dat alles in orde is, maar heeft vragen bij de aansluiting van Telenet. Die specifieke zenders zouden ook een bepaalde frequentie, de oorzaak voor het ontbrekend signaal ligt volgens hem dus aan de aansluiting aan het gebouw. 5. Telenet stuurt een team om de aansluiting aan het gebouw te komen checken en zegt dat deze volledig in orde is. En daarmee zijn we terug bij af ... probleem bestaat nog steeds.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digicorder
-
instellingen
-
interactiviteit
22-12-2018
11:50
1
Als ik mij niet vergis zit daar ook TV (95 zenders +sport zender) en vaste telefonie. Niet enkel internet dus.
... Meer weergeven
01-12-2018
23:47
Als Play More gebruiker vraag ik mij af of dit product in de toekomst niet dreigt te verdwijnen. Dit las ik ook in de pers. Ik begrijp de keuze om Play op te waarderen om de concurrentie met Netflix aan te gaan (en de aankondiging van een 'Vlaamse Netflix' te counteren) Maar dan ik heb veel vraagtekens bij de meerwaarde van Play More: Yelo Play maakt de themakanalen overbodig voor de pure on-demand-kijker. De enkele extra zenders zoals Nat Geo Wild en history channel zijn mooi meegenomen. Maar buiten de belofte om voor Play More extra films te voorzien lijkt mij dat toch wat mager voor die +10 euro/maand extra. Ik ben het 'More' product erg genegen, maar mij ga je niet vertellen dat Telenet hier zelf niet met mee worstelt? Meer Vlaamse films en series? Iets anders? Enkele gratis opvragingen/maand op VRT ooit gemist ... Alvast bedankt aan een Telenet medewerker om te antwoorden.
... Meer weergeven
01-12-2018
23:30
Mag ik hier nogmaals voor lobbyen? Er is geen Yelo play app ondersteuning meer voor Windows RT 8.1 Er is geen Yelo play ondersteuning voor Internet Explorer Surface RT 1 gebruikers kunnen geen andere browsers downloaden.
... Meer weergeven
01-12-2018
23:16
Ik weet dat Telenet installateurs ook af en toe contact moeten opnemen omwille van de foutmelding bij nieuwe router omdat de klantgegevens niet kunnen worden opgehaald. De telefonische klantendienst kan vanop afstand veel oplossen. Succes!
... Meer weergeven
01-12-2018
23:09
Samsung TV's hebben wel vaker problemen met CEC. Al geprobeerd om in je Samsung TV bij 'menu', 'systeem', 'anynet+' uit- en aan te schakelen? Zowel als de 'automatisch uitschakelen' optie. Ook zijn er soms problemen als de eco-modus (van de TV) aanstaat. Wat de eco-modus van de digicorder betreft, ben ik niet zeker. Je kan de verbinding tussen beide toestellen ook omgekeerd proberen te maken. Succes!
... Meer weergeven
01-12-2018
22:55
Check eens of alle kabels goed zijn aangesloten. Digicorder heropstarten via 'huisje op je afstandbediening' - 'instellingen (tandwiel)' - 'systeem' -'heropstarten' (of 'fabrieksinstellingen') Bel naar de technische hulp 015 66 66 66 Succes!
... Meer weergeven
24-04-2016
14:24
Misschien werd dit probleem reeds eerder gepost, ik heb ernaar gezocht, maar niet gevonden. Mijn excuses voor moest dit wel het geval zijn. Yelo Play op Windows 10 crasht bij het zoeken naar bepaalde content (bvb. bij series in Play More, serie aanklikken, seizoen wijzigen, aflevering aanduiden > crasht!) De bedoeling was om die bepaalde aflevering vanop de app te starten op de DIGI. Dat lukt dus niet. Ben ik de enige die dit ervaart? Bedankt Kevin
... Meer weergeven
29-11-2015
19:56
Bij 'accounts' - 'instellingen' kan je toch selecteren vanuit welke account je mails verstuurt?
... Meer weergeven
28-11-2015
21:13
Indien je kiest voor 'modem herstarten' , reset dat dan ook niet de 'verbonden gebruikers'?
... Meer weergeven
28-11-2015
19:35
Beiden een andere naam geven lukt voor de smartphone en tablet die kunnen aanmelden op de 5, dit werkt pefect. De laptop kan inderdaad alleen maar op 2.4. Dit signaal blijft echter zeer slecht, het kanaal op 1 of 6 plaatsen heeft niet geholpen.
... Meer weergeven
27-11-2015
19:25
Voor 2,4Ghz ipv automatisch op kanaal 6, dat lukt inderdaad beter. Echter nog niet volledige sterkte op 1m van modem, in tegenstelling tot 2 andere homespots in de buurt. Ik zoek nog een alternatief kanaal. Smartphone kiest voor 5Ghz, dan zet ik beiden op een andere naam, zoals jullie hebben voorgesteld. Dank!
... Meer weergeven
27-11-2015
19:13
Bedankt voor jullie antwoord! Ik probeer de oplossing uit en geef achteraf feedback.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 22-12-2018 11:50 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig