Beantwoorden
Ex-Netweter

Mobistar netwerk

Hoi, we bellen beiden al van in de tijd van de Coca Cola-gsm met Mobistar, we hebben een eigen stekje in de Ardennen, en dat is het enige netwerk dat daar op die plaats werkt(weliswaar slechts Edge), al de rest zoals Proximus, Base eva werken daar helemaal niet. Nu wou ik overschakelen op Telenet, die zitten ook op Mobistar netwerk, maar nu hoor ik dat Telenet Base overgenomen heeft...dus mocht alles in de toekomst via het Base netwerk gaan...is de verhuis geen goeie zaak voor mij. Iemand die daar meer kan over vertellen?
0 Likes
Beantwoorden
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Mobistar netwerk

Zorgen voor later. De deal met Base moet nog worden goedgekeurd door Europa. Vermoedelijk voor eind maart. Dan pas kan Telenet echt starten met de overgang en de investeringen die ze gaan doen. Telenet heeft nog een overeenkomst met Mobistar tot ergens in 2017 dus dat is nog een eindje. Je kan dus overstappen aar Telenet en vermits een abonnement bij Telenet elk moment opzegbaar is kan ja als het misloopt volgend jaar direct weer weg.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden