24804
netweters
|
152807
antwoorden
|
20742
vragen
|
Graag had ik geweten wat de bedoelingen zijn van deze promoties als nergens in de telenet winkels deze te verkrijgens is , laat staan dat ze jou een datum weten te geven , wanneer deze leverbar is , is al tweede keer dat ze mij dit lappen , dat ik als een zot rond rijd , voor niets , vorige keer was het dat men , speciale bril gratis kregen , ook niet te vinden in de winkel , en nu met deze korting zo gezegt en de mogelijkheid om deze in 24 maanden te kunnen betalen , en als je naar telenet belt iedere keer , of je eindelijk bij iemand terecht komt die meer weet van dit heeft en een eerlijk antwoord geeft , nee krijg alleen te horen dat telenet magazijn wel vol zit , als ik die in een keer betaald kan ik deze bij hun hebben , Is dit grap van jaar , vind het ver van grapig , dus hoop ik nu op een eerlijke antwoord , Dank U Groetjes Stefanny
Feit 1: Bijna geen enkele shop of center heeft ze in stock zeker de Edge niet. Hangt ook af van de leveringen die Samsung kan doen en die doen een Appleke door moedwillig schaarste te creëren.
Feit 2: Als ze er al in stock hebben proberen ze die voor te behouden voor nieuwe abonnementen want een shop verdient niets of heel weinig aan het toestel en als dit bij een bestaand abonnement is krijgen ze ook geen commissie voor het abonnement. Dus evenveel werk maar niets verdiend.
Feit 3: Op afbetaling is een heus krediet dat moet aangevraagd worden door een speciaal daartoe opgeleide medewerker, dat ongeveer 20 minuten tot een half uur duurt afhankelijk van de correctheid van de gegevens die de klant geeft ( inkomsten, huur, afbetalingen, adresgegevens werkgver enz.)en die dan al of niet wordt goedgekeurd door de Nationale Bank. Geen krediet = geen verkoop = geen commissie.
Dus ze staan niet te springen om (bijna) niets te verdienen op het abonnement, (bijna) niets te verdienen op het toestel en dan nog de kans te lopen een kredietafkeuring te krijgen.
Het mag niet maar wie kan ze het kwalijk nemen.
En over die speciale bril gesproken. Dat was alleen bij voor-intekening voor een bepaalde datum en werd dan thuisgeleverd. En dat kon sowieso niet op krediet maar alleen met contante betaling (cash of BC) door de klant bij levering thuis.
Dat was een Samsung Promo en een gewone winkel kon dit ook (los van een abonnement) mits er een voorschot werd betaald van minimaal 130€.
En geloof die helpdesk medewerkers niet altijd. Mochten ze op voorraad zijn dan zullen ze wel zelf het contract maken of aanpassen want dit levert hun goede punten. Alleen een krediet kunnen zij niet afsluiten omdat dit wettelijk niet toegelaten is. Een krediet moet afgesloten worden Face to Face tussen de verkoper en de klant.
ja das is makkelijk praten , maar met dat geraak ik niet aan een band voor een nieuwe fiets , als je dat weet , waarom ons daarmee plagen met dit stom reclammen die jullie niet waar kunnen maken
Zolas die reclame voor play , met mijn naam spelen , en daar zwart op wit zetten , dat ik schulden had door niet binnen brengen van video , alle begrijp U nu hoe grapig , dit alles is aan het worden , maar zo te zien , goed informeerd , maar klant blijf in de koud , ja Goed opgeleerd , maar met dit krijg ik steen van gal niet weg , die jullie daar zijn aan het planten , vind dat dat niet meer dan normaal is , dat er een beetje meer respect er van af kan , als men op tijd betaald wat jullie vragen , en niet hoe men mij iedere keer wandelen stuurden in de form die men daar opgeleerd zijn , en lieten ze mij iedere keer als weet ik veel achter , dus heb ik me eens goed kwaad gemaakt , ik hoop dat die een die nacht goed heeft kunne slapen , ik ben geen kind om mee te lachen , Ze was het tegen een klant bezig die iets vroeg , maar geen antwoord kon geven , had dat eerder gezegt dat ik in Gemeente huis moest zijn voor dit informatie , was dit nooit zo ver gekomen ,
waarom stuur telenet mij dan daar na toe , als u even mijn eerste geprek kunt volgen dat bjna alles rond was Gsm abonoment , tot we kwamen aan wat ik ook eigelijk voor belde , en die mogelijkheden van in 24 maanden , werd ik toch naar daar uit genodig , Naar een van de Telenet winkels in mijn omtrek , om verder geholpen de worden , terwijl jullie dat goed weten dat ik maar een koude douche ga krijgen , dus val ik buiten spel , ik noem dit descriminerent , of je moet geld hebben om deze in een keer te betalen , zo word je van deze vernedering gespaart , dat ik er voor durf uit komen dat ik niet rijk ben , maar die 25 per maand dat , dat kost , gingen ze mijn eigen huis niet af pakken , dat kan ik wel nog betalen , dus welke eerlijk spel word hier gespeelt , dat niet ophoud , Awel dit is als je een Spaans Belgiche boos krijg 😛