24791
netweters
|
152699
antwoorden
|
20730
vragen
|
Even een bumpje voor @benny12, kan er iemand helpen met zijn vraag? Ben alvast benieuwd naar de hulp.
TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.
wij hebben een analoog probleem gehad in Canada. Mijn gsm schakelde direct over op een locale provider, die van mijn vriendin helemaal niet. Het heeft 14 dagen geduurd voor de oorzaak gevonden was: blijkbaar was het stuk van de SIM dat voor het buitenlandse deel van de communicatie zorgt niet geactiveerd.
Telenet kan dat alleen in België doen en we hebben ginds dus gans ons verlof zonder verbinding gezeten.
Als jij hetzelfde probleem hebt, moet de Telenet helpdesk dat kunnen oplossen...
mvg
Bert
Dit is een vrij frequent voorkomend probleem niet alleen in Nederland maar overal in het buitenland. Het verschilt van toestel tot toestel. Telenet en bij uitbreiding Mobistar moeten van dit probleem op de hoogte zijn want ik hoor dit veel te vaak. Ook dat bij hun terugkeer niet automatisch terug verbinding gemaakt wordt met het Telenet netwerk of dat hun mobiele data niet meer werkt.
Oplossing volgend jaar met het Base netwerk?????