24762
netweters
|
152522
antwoorden
|
20715
vragen
|
Hallo beste Telenet gebruikers,
Sinds een viertal dagen in het buitenland (buiten Europa) en sindsdien kan mijn geactiveerde simkaart geen enkele connectie meer maken met een netwerk.
Al mijn opties staan als toegestaan aangevinkt in Oproekblokkering Mobiel.
Voorheen werkte pakket-EU belminuten (binnen Europe) perfect
Telkens komt SIM vernieuwen op het scherm en dit op mijn drie verschillende telefoon toestellen.
Bellen naar België via Triing en alle andere operationele diensten via Wi-Fi werken perfect.
Graag een oplossing hiervoor.
Pascal
Opgelost! Ga naar oplossing.
Blijkbaar heb je brute pech en een defecte simkaart. Bellen naar de klantendienst en vragen om een andere sim kaart op te sturen maar dan zal je wel voldoende lang daar moeten zijn. Of een familielid naar een center sturen om een kaartje op te halen en dit laten opsturen door het familielid.
Eens je sim kaart ontvangen direct terug bellen naar de klantendienst zodat ze de kaart kunnen activeren.
Hallo,
Alvast bedankt voor de goede info.