24773
netweters
|
152594
antwoorden
|
20720
vragen
|
ik had tot gisteren geen problemen met triing op mijn samsung galaxy.
Gisteren verscheen plots de melding "Triing is gestopt". ik weet niet waarom...
Heb alle voorgestelde stappen op de helpdesk al gedaan: app verwijderd, toestel losgekoppeld via mijn telenet, al wel 20 keer opnieuw geïnstalleerd ( met respect voor wachttijd uiteraard) enz.
Het gekke is dat ik triing voor dit gsmnummer wel kan koppelen aan mijn I pad mini, maar niet meer aan mijn android smartphone. ( zelfs niet nadat de ipad weer is afgekoppeld via mijn telenet)
Mijn zoon gebruikt zijn identieke Samsung Galaxy als 2e toegelaten toestel en heeft geen enkel probleem..
Wat kan er misgelopen zijn?
Heb reeds meerdere maal de app Triiing geïnstalleerd maar krijg telkens de boodschap " triiing is gestopt" en bij het rapport verschijnt " triiing v3.8.6 - unsigned".
apparaat HTC desire C, Android versie 4.0.3.
Geen hulp gekregen op mail aan Telenet-medewerkers. Heeft iemand hier een oplossing voor?
Bij mijn android smartfhone ook gestopt,waarom ik weet het niet na alle onderzoeken.
Ander smartfhone gekocht .
4G EN werkt .
Telenet veranderd en de klant volgt met zijne portemene
Ik heb exact hetzelfde probleem op samsung galaxy tab 4.0.4
Geen idee waarom, een paar weken terug ging het nog prima.
Sedert een week kan ik niet meer bellen via triiing. bij het kiezen van een nummer of via contacten wordt het scherm zwart en na een paar seconden komt er enkel op : triiing is gestopt, en kan ik enkel ok aanklikken.
Ik gebruikte triiing laatst in juni en her werkte prima, nu dus niet meer.
Ik heb samsung galaxy tab, met android 4.0.4.
Ik heb triing reeds verwijdert, geinstalleerd, met ontkoppeling, etc...
Niets lijkt helpen.
Is er iets verandert sedert juni? update?
Zijn er nog mensen met deze klachten?
dank bij voorbaata
Stijn,
Bij mij ook de zelfde foutmelding.
Volgens jullie operator zou er een bug in de nieuw app. versie zitten en de techn. hier mee
bezig zijn. Dit zou bij hen een gekend probleem zijn.
( Hij sprak zelf dat er van Telenet uit de triingservice beter offline zou gezet worden en dit ook op jullie site te zetten , zodanig men niet onnodig moet bellen.
bedankt voor de toelichting , en de info die je kreeg van telenet
Beste moderator,
als u zo vriendelijk was om de boodschap door te geven dat de triing service voor bepaalde mensen onverwachts stopte (misschien door een technisch mankement); dan denk ik dat u nog meer bereid zal zijn de boodschap door te geven dat de service voor Windows phone gebruikers zelfs nog niet eens werd aangeboden .
Ik heb daartoe reeds meermaals initiativen genomen kort nadat Telenet deze -mooie- service aanbood aan Android en I-phone gebruikers. Veel verder dan mondelinge en schriftelijke "het komt er aan doch we weten niet wanneer " antwoorden kwam men niet. Nochtans zijn we nu -denk ik - ongeveer 2 jaar verder.
met beleefde groet
geachte, kan ik alleen maar beamen, zeker met de komst van Windows10 op PC, SmartPhone en Tablet.