24798
netweters
|
152772
antwoorden
|
20739
vragen
|
Beste,
Ik ben zinnens mijn King abonnement te upgraden naar King Supersize. Kom ik in aanmerking voor aankoop van een smartphone met superkorting?
Je komt in aanmerking voor aankoop van een smartphone aan voordeelcondities als je minstens 2 maanden klant bent voor Internet en/of DTV en/of vaste telefonie, of minsten al een jaar mobiele klant bent.
Max. 4 toestellen per gezin per jaar. Met een bestaand telenet king of Kong abonnement of met een overdracht van een andere provider of een nieuw abonnement.
Vanaf het 2e mobiele King of Kong abonnement krijg je 1 of 2 euro maandelijkse korting als je respectievelijk Whop of Whoppa bent.
Telenet doet toch iets voor bestaande klanten blijkbaar ondanks de vele kritiek die ze soms krijgen.
@igvfer schreef:
Telenet doet toch iets voor bestaande klanten blijkbaar ondanks de vele kritiek die ze soms krijgen.
Alleen wordt dit niet echt duidelijk gecommuniceerd, want de meeste bestaande klanten weten dit niet...
Thx voor je reactie igvfer Crafty!
@BertXL schreef:Alleen wordt dit niet echt duidelijk gecommuniceerd, want de meeste bestaande klanten weten dit niet...
Klopt, het is niet altijd duidelijk vooral niet het feit dat je minsten 2 maand Telenetklant moet zijn voor Internet, DTV of vaste telefonie of 1 jaar voor mobiel.
Terloops, dat met die Ipad is ook voor bestaande klanten Whop of Whoppa. een nieuwe klant moet minstens zijn eerste rekening hebben betaald voor hij de tablet kan halen.
Gouden raad: Stap jaarlijks eens binnen in een center om eens te horen als je voor iets in aanmerking komt.of om te kijken of je nog in het juiste abonnement zit.