Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Waarom geen KING Junior ???.

Telenet ... Waarom geen KING JUNIOR aanbieden naast King en King Supersize.

Voor vele van ons is King te duur voor wat we gebruiken. Ik weet het Pay As You Go is een alternatief maar eigenlijk niet echt (veel te veel beperkingen). King Jr zou 120 belminuten, De helt van aantal (in King) SMSjes en de helft van Download capaciteit dan king kunnen aanbieden! ik ben zeker dat ik (en vele anderen waarschijnlijk) van PR.....S zou overstappen.

0 Likes
Beantwoorden
7 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Telenet heeft ervoor gekozen om zijn aanbod beperkt te houden. Wat verkopers alleen maar toejuichen. Je zal altijd wel een provider vinden die dichter bij jouw profiel staat. Maar ik merk dat de overgrote meerderheid van de gebruikers zeker die 1 GB aan data nodig hebben. En heb je nu 5000, 10000 of 30000 sms'en dat zal het verschil niet maken.

Bij de jeugd wordt er minder gebeld dat is een feit. Maar 120 minuten is toch rap op hoor.

Voor mezelf had ik ook de rekening gemaakt. Ik belde weinig of niet, weinig sms, alleen wat surfen.

Dus voor mij was een Prijs volgens verbruik het aanbod samen met een King surf. Totale kostprijs per maand +- 10€.Per jaar +- 120 euro.

En toch heb ik nu een KING. Waarom? Ik had een nieuwe smartphone nodig. Kostprijs +- 200 euro.

Dus zouden mijn kosten dit jaar oplopen naar +- 320 euro. (abonnement + smartphone)

Nu heb ik King = 180€ + smartphone aan 49€ = totale kost voor 1 jaar 229€. Reken uit mijn profijt en achteraf kan ik terug overstppen ar mijn vorig abonnement.Verlegen smiley

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter

igfver

'You miss the point' ...... Eerst waren en maar 2 keuzes King of Kong, maar Telenet heeft snel begrepen dat verschill te groot was ... dus een derde erbij King SuperSize (een uitbereiding van keuzes met 33 %) waarom dan geen 4de dewelke  voor wat kleine gebruikers (zoals ik en vele gepensioneerde) voldoende zou zijn. Ik ben al meer dan 15 jaar onafgebroken klant bij Telenet voor alles behalve Mobiel telefonie, omdat zij inderdaad geen goede betaalbaar alternatief kunnen aanbieden.... wat zeer spijtig is.

Waarom moeten wij altijd betalen voor diensten dewelke wij nooit aan toe komen...... Ja er zijn alternatief providers. Tenslotte even dit een het is een zeer persoonlijk mening, de meeste gepensioneerde worden gebeld,  en in veel mindere maten zelf bellen. ttz zou is het tenminste bij ons. Nogthans wensen we toch nog te genieten van alles wat huidige techologie te bieden heeft .... yelo, tring, mobiel surfen enz.

Waarom niet hé.  Niet iedereen heeft een hoge pensioen .... alle Euro's tellen. Telenet heeft blijkbaar geen of zeer weinig interesse in deze groep mensen (klanten).  Oh ja, ik nog mijn echtgenote hebben een nieuwe gsm nodig. Toch bedankt voor je berekening en uitleg. Werk jij soms voor Telenet ?

0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Akkoord dat de 50plusser meestal vergeten worden. De groep met het meeste geld en mogelijkheden; Gefrustreerde smiley Meestal toch.

Van zodra je meer dan 100 minuten belt ben je beter af dan met eender welke prepaid kaart of prijs volgens verbruik.

Als je echt weinig belt dan ben je beter af met een prijs volgens verbruik. En wees gerust ik heb alle abnnementen op een rij gezet en er zijn er maar heel weinig die beter scoren dan KING.

Bekijk eens het gemiddeld verbruik aan belminuten per maand en aan sms en aan data en dan kan er vergeleken worden.

Minder dan 60 minuten bellen neem dan een prijs volgens verbruik.

Tussen 60 en 100 dan kan je bij de collega's iets vinden van 10 euro.

eer dan 100 neem dan KING.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

@JayKay dat is een uitbreiding met 50% 🙂
2=100% => 3=150% en uiteindelijk neemt elke keuze dan 33,33...% in 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter

Klopt Principis ..... dank u voor rechtzetting.

Hoe dan ook als het Telenet uitkomt stappen ze gauw genoeg af van hun idealen.

0 Likes
Beantwoorden
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Geen idee ik heb geen abonnement van Telenet. Ik vind dat ze het voor de rest fantastisch doen 🙂 zeker in vergelijking met die van Proximus...
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
0 Likes
Beantwoorden
JayKay
Experienced Beetjesweter

Beste igvfer,

Ik heb het niet over de 50-plussers, de meeste hiervan werken nog en hebben een degerlijk (?) inkomen. Ik heb het of de 65-plussers, waarvan de meeste van een klein pensioen moeten rondkomen.

Misschien zelfs niet al te best te been meer zijn en waarvoor TV, Internet en Telefoon hun einigste vorm van ontspanning of contact met buitenwereld is. Dan heb ik het nog niet over de wat oudere mindervaliden.

Dagelijks kosten blijven stijgen (elektriciteit bv) ook voor hen.

Het is maar een voorstel dat Telenet als de grootste en beste ook een formule speciaal voor hen uitwerkt.

Wat denken jullie hiervan ?

0 Likes
Beantwoorden