Beantwoorden
Ex-Netweter

abonnement met gsm

hallo,

ik heb vorig jaar juni een gsm met abonement genomen, maar zou graag nu een andere gsm met hetzelfde abonnement nemen, moet ik de rest van die andere gsm betalen of moet ik gewoon wachten tot het jaar om is?

groetjes

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

abonnement met gsm

Dat mag je zelf kiezen 🙂

Beide opties zijn mogelijk volgens mij. Als je huidige smartphone kapot gaat of kwijt is, moet je de restwaarde betalen aan Telenet.  Ik veronderstel dat hetzelfde geldt als je gewoon een nieuwe wil hebben. Trouwens, als dat niet gaat, zeg dan gewoon dat je GSM kwijt is 🙂

Alternatief is natuurlijk dat je gewoon blijft betalen tot het jaar om is en dat je dan pas een nieuwe 'koopt' bij Telenet...

mvg

Bert

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

abonnement met gsm

Juni. Dat wil zeggen dat je nog een restwaarde zalmoeten betalen voor april en mei. Als je er dat voorover hebt is dat geen probleem. Stap een Center binnen en zekunnen je direct vertellen hoeveel restwaarde ernog isen je zal directje nieuwe gsmkunnen meenemen. Voor zover voorradig natuurlijk.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
0 Likes
Beantwoorden
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

abonnement met gsm

Je kan de restwaarde ook direct zelf zien op Mijntelenet.be. Onder "Mijn mobiele diensten" is er een link "Restwaarde mobiel toestel" en daar is er een afbetalingstabel met bij elke betalingsdatum de waarde die je nog moet betalen als je het toestel dan wegdoet.

BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
0 Likes
Beantwoorden