Beantwoorden
avandeso
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

dataroaming op een king abonnement

Hallo, ik vraag me af waarom telenet geen mobiele optie pakketten heeft voor dataroaming in het buitenland. Mijn vrouw is regelmatig in het buitenland en heeft een king abonnement. We hebben de optie aangezet zodat het verbruik niet kan oplopen boven de 60 Euro maar vrienden van me bij Mobistar kunnen gewoon een optie aanzetten en voor 5 Euro per dag 100MB surfen in het buitenland. Is het niet mogelijk om iets soortgelijks te hebben voor King en Kong? Het blind aanzetten van dataroaming in het buitenland en dan hopen dat we niet aan de 60 Euro geraken lijkt me niet de juiste manier. Liever aangeven dat we een bedrag per dag willen betalen en eenmaal dat volume op is of extra bijbetalen of stoppen met dataroaming voor die dag.

2 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

dataroaming op een king abonnement

Ik denk dat dit is omdat ze niet over hun eigen netwerk beschikken maar het netwerk huren van Mobistar.

 

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

dataroaming op een king abonnement

Alles wordt beter als ze het Base netwerk kunnen integreren (2016?):smileyvery-happy:



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden