24770
netweters
|
152551
antwoorden
|
20720
vragen
|
Ik heb een Kong abo, maar gebruik de freephone niet. 17.93€ + bt wat ik dus per maand weggooi. Kan ik hier vanaf geraken maar toch de rest behouden? Zonder dat het abo duurder ipv goedkoper zal worden zoals men in de winkel vertelde?
Hey BPaesen,
als de info die je hebt gekregen voldoende is, denk er dan ook zeker even aan dit als oplossing te flaggen zodat andere dit makkelijker terugvinden.
Yannick
Hallo, ik vind dit geen oplossing en zit met hetzelfde probleem.
Ik wil digitale tv en internet 160, maar geen freephone, geen vaste telefonie.
Ik wil enkel een mobiel abonnement.
Ik bel niet veel maar sms en surf mobiel wel veel.
Waarom maandelijks 20 euro freephone betalen als je dit niet gebruikt of niet wil gebruiken?
Neem dan gewoon alles apart als je geen freephone wil: Internet 160 kost 70 euro per maand
digitale tv 25 euro per maand....
In een Whoppa zit nu eenmaal de vaste lijn en wanneer je op je aanrekening gaat kijken zie je dat je infeite al een veertigtal euro korting krijgt op de 'eigelijke' kostprijs van alle producten apart. Dus je betaalt de 20 euro freephone in principe niet.
Laat je de vaste lijn schrappen krijg je een duurdere prijs per maand dan wanneer je een pakket kiest..
UItgerekend naar wat je hier vraagt komt dat ongeveer neer op 109 euro met een abo van 'maar' 15 euro.
gratis bellen noemen ze dat dan.
We hebben 2 uur gebeld op een maand en dat kost ons met die freephone brol 34 euro in totaal
Het is schandalig,ikverheug me op de dag dat de kabel vrijgegeven wordt voor concurenten.
Dan zal telenet evenveel klop krijgen als electrabel.
Jammer dat proximus een te lage downloadsnelheid heeft .
Een bende krapuul is dat bij telenet. Die strooien de mensen zand in te ogen met hun pakketten.
En dan krijg je de vraag van Telenet of dit het antwoord is dat ik zocht... Absoluut niet. Weet ook wel dat het duur en overbodig is. En dat het nog duurder zal worden als ik een abo neem zonder de vaste lijn. Maar ik heb nog geen antwoord gekregen waarom iets wat minder is geworden meer zal kosten. Stel je dezelfde situatie eens voor in de winkel als je iets alledaags gaat kopen..... Als je beslist om iets niet te kopen, gaat men de rest in de rekken duurder maken... zit absoluut geen logica in. En nee, antwoord voldoet niet....
De reden waarom het abonnement duurder wordt wanneer je je telefoon opzegt ligt bij het feit dat je combinatievoordeel dan wegvalt en dat je enkel de losse lijnen betaalt
Voor een Whop komt dit neer op 49,39(Internet 60) +8,70(HD DIgicorder) + 16,00(kabel-tv)
Dit kost dus 74,09 euro ipv 65,49 voor de volledige WHOP(met telefoonlijn).