Beantwoorden
stovieberte
Professional Beetjesweter
Dat loopt vlotjes. It's your eighth party! Mooi, mooi! It's your fifth party!

sim kaart geblokkeerd, wat nu?

Ik had de laatste dagen minder en minder verbinding. Ik dacht van mijn gsm eens te heropstarten, waarop gij de pin code vroeg, ik vulde (3x) die in maar accepteerde die niet. toen moest ik de PUKcode invullen, die accepteerde gij wel, waarop ik een nieuwe pincode mocht kiezen, waarop die telkens (na 10x) de bevestiging  niet accepteerde. Daarna blokkeerde de simkaart. Wat nu? Hoe komt dit?

2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Als de gesmeerde bliksem naar een Telenetcenter in de buurt  gaan. Daar vragen naar de puk code en je toestel deblokkeren indien mogelijk. Lukt dit niet dan moet je een nieuwe sim kaart vragen. Kost je niets. Is een van de vele gratis services van Telenet. Kan je vandaag nog lekker veel bellen en sms'en
Smiley Erg vrolijk

Zorg er wel voor dat je minstens je nummer kent en je id kaart bij hebt.Je hebt er geen idee van hoeveel mensen dit niet kennen. Ze moeten dan nog 5 minuten zoeken enz. en ondertussen staan de volgende klanten te wachten......

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Petito
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

nieuwe simkaart aanvragen 

in center onmiddelijk actief

telefonisch wordt ze binnen de 2 werkdagen opgestuurd

Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden