Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

triing app met freephone 24

Is het mogelijk als je freephone 24 hebt altijd met de app triing gratis te bellen met de gsm dus buiten de daluren ?
Tags (3)
0 Likes
Beantwoorden
8 reacties
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

triing app met freephone 24

neen je dient freephone europe hebben , dan kan je na 16u gratis bellen naar vast en mobiel

met de optie anytime bel je dan ook overdag gratis

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Novan
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
It's your ninth party! All I want for X-mas is YOU O dierbaar België.. Dag van de Chocolade

triing app met freephone 24

Sorry slecht uitgedrukt heb freephone europe met de optie anytime. Dus ik bel overdag gratis en na 16 uur maar is dit ook zo voor de app triing?

0 Likes
Beantwoorden
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

triing app met freephone 24

Ja, dat klopt volledig Novan. Je geniet bij het gebruik van de Triing app van dezelfde tarieven alsof je met je vaste lijn zou bellen.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Beantwoorden
MisterX
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! Pionier It's your seventh party! It's your second party!

triing app met freephone 24

Je kan dit nakijken in de Triiing app: als er de groene tekst met "daluren" staat, dan bel je gratis.

 

Wel opletten: er zijn limieten (met Anytime) per maand om gratis te bellen naar mobiele nummers (max 2000 min)

0 Likes
Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

triing app met freephone 24

Het gebruik van Triiing is identiek met het vaste lijn abonnement dat je hebt.
0 Likes
Beantwoorden
DimitriD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
It's your eighth party! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

triing app met freephone 24

http://klantenservice.telenet.be/content/triiing-in-de-piek-of-daluren?gasearch=1

 

Voor jouw situatie wordt de optie Anytime zelfs aangeprezen om te gebruiken met Triiing Smiley Erg vrolijk

0 Likes
Beantwoorden
Martine
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

triing app met freephone 24

Ik begrijp het nog steeds niet. Abonnement freephone europe, met optie freephone Belgium. Als ik met triing naar vast Belgisch nummer bel, staat er in het rood: gesprek piektarief. Optie Anytime daltarief. Dus ik bel niet gratis met triing vanuit België, naar een Belgisch nummer? Wat als ik naar Turkije wil bellen?
0 Likes
Beantwoorden
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

triing app met freephone 24

Dat is normaal bij triiing.

 

De optie freephone belgium is een product wat niet meer verkocht wordt. Heb je die optie zal deze ook op triiing worden toegepast. Ik heb zelf de optie anytime en bij mij zie ik hetzelfde in het rood tijdens de piekuren.

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden