Beantwoorden
Lalande
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Chromecast 4K hapert bij Telenet TV-app

Ik kijk in de mobilhome naar televisie via de Google Chromcast 4K met 8GB geheugen waar de Telenet TV app op geïnstalleerd is . Het probleem is dat heel frequent de streaming hapert , soms wel om de 30 seconden . Wanneer ik echter via mijn mobiel kijk heb ik dit probleem niet . Ik heb nochtans goede internet ontvangst met een 4g/5g router waar ik downloadsnelheden heb van 50mb/s en meer . Wat kan de oorzaak zijn van de "haperingen" en hoe kan ik dit oplossen ? De haperingen zijn precies alsof er gebufferd wordt . Als ik naar Netflix of Amazon Prime kijk heb ik deze problemen niet . Het haperen komt eigenlijk bijna altijd in het buitenland voor . Iemand een oplossing ?

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Chromecast 4K hapert bij Telenet TV app

17 reacties
BERT4
Professional Beetjesweter
Berichten: 7
Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten? It's your fifth party!

Chromecast 4K hapert bij Telenet TV-app

Ik ben ondertussen overgeschakeld naar de Chromecast met google tv. Ik heb zowel één met 4K als één met HD. 

Met beiden heb ik geen problemen meer. Het streamen loopt perfect, ook met Telenet tv.

De combo Chromecast 3 en Telenet tv is dus blijkbaar een issue.

Bovendien had ik voor de Chromecast 3 een ethernet adapter gekocht waardoor deze rechtstreeks aan de modem hing. Het probleem met streamen bleef echter bestaan.

Kede
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Wereld gedichtendag Complimentendag Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Chromecast 4K hapert bij Telenet TV-app

Ook hier in de camper, via 4G, overgeschakeld op chromecast hd met google tv, en geen problemen meer.

Eded
Freshman Weetjesweter
Berichten: 15
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Chromecast 4K hapert bij Telenet TV-app

De Chromecast met Google TV is besteld bij Telenet... Afwachten dus, maar ik heb goede hoop dat het in orde zal komen na je antwoord 😎

0 Likes