Beantwoorden
GeertGo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Dimmend geluid op de TV-box

sinds ik de nieuwe tvbox alsook de nieuwste modem heb, niets anders dan problemen. Regelmatig geen internet. Regelmatig geen telefoonverbinding.  Bovendien nog eens problemen met tv-geluid. Geluid dimt zichzelf en gaat op en neer. Geen reclame voor Telenet!   Via telefonisch contact wordt echter geen afdoende oplossing geboden. Misschien toch maar terugty naar Proximus waar ik geen problemen had…

 

Titel gewijzigd door Sandy (mod) | Vorige titel: Geluid

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Dimmend geluid op de TV-box

@GeertGo 

Bedankt om dit te laten weten.

Je stelt geen vraag. We kunnen je dan ook niet helpen....

 

Ik heb wel een vraag: Als je bij Proximus geen problemen had waarom ben je dan naar Telenet gekomen?

GeertGo
Experienced Beetjesweter
Berichten: 8
Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Dimmend geluid op de TV-box

@Ex-Netweter 

Ik was altijd klant bij Proximus voor mobiele telefonie wegens bedrijfskorting alsook nooit problemen (mobiel).

Voor internet, tv en vaste telefoon was ik steeds bij Telenet en ook geen problemen. 
mijn omschakeling naar bundel Telenet voor alles bezorgt me die problemen. De nieuwe modem (nodig om van alle faciliteiten te kunnen genieten) en de nieuwe tvbox… vanaf dan regelmatig problemen. 
Ivm mobile telefonie is mijn bereik met Telenet zeer slecht waar ik woon. 50m verderop perfect. Nochtans beweert Telenet dat ze dezelfde masten gebruiken. 


Voila. Dit is mijn verhaal. Ik kan hier eigenlijk moeilijk vragen wie een oplossing kan bieden, behalve Telenet zelf. Die komen met voorstellen waar ik me niet kan in vinden (extra kosten maken door een soort simkaartsignaal-versterkers aan te schaffen. 
Mvg Geert 

0 Likes