24757
netweters
|
152456
antwoorden
|
20708
vragen
|
Sinds zaterdag ben ik in het bezit van de nieuwe TVbox. Plug and play. Easy peasy. Tot ik hem wou installeren en ik nu al 6 dagen dezelfde foutocde krijg, nog voor het installatieproces kan starten: CS1011. Zondag telenet gecontacteerd, dinsdag antwoord gekregen maar wordt met lapmiddeltjes van het kastje naar de muur gestuurd.
Vandaag, donderdag, werkt hij nog altijd niet. Iemand de gouden tip? Ik las dat er intern een en ander moet aangepast worden, dat zouden ze gisteren gedaan hebben, maar nog altijd geen succes.
Ik word gek van het telkens opnieuw aan en afschakelen van de digicorder en de TVbox. Is er mogelijkheid om die nieuwe box terug te sturen?
Deze foutcode wilt zeggen dat je product niet volledig is geregistreerd op je modem.
Daarom blijft je oude decoder nu ook nog helemaal actief.
Dit kan alleen maar opgelost worden door Telenet Dienst zelf
Nog niet opgelost?
Bel ons op 015 66 66 66
Of stuur ons via WhatsApp op +32468001098.
@Sarah15 schreef:Is er mogelijkheid om die nieuwe box terug te sturen?
Dat hoeft zelfs niet. Steek de TV-box terug in de doos en zet die op zolder. Niets om je zorgen over te maken.
Ik heb al een week contact met de Telenet Dienst, niemand heeft me kunnen helpen...
Je krijgt een maand de tijd om je oude digicorder in te wisselen, dus op zolder zetten is geen optie 😉
Zo, we zijn bijna 1 maand verder - nog steeds geen oplossing.
Dit begint echt op mijn zenuwen te werken...