Beantwoorden
Broske95
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Foutmelding TV-app beveilingsvereisten?

Hallo,

wij overwinteren al een paar jaar op Tenerife. ik heb al enkele jaren een Formuler Z10 Pro Max waarop ik veschillende apps kan zetten waaronder ook de Telenet Tv app.

Nu heb ik alle apps getest voor vertrek ( vrtmax,vtmgo,play) alsook de Telenet TV app en deze geeft de foutmending: dit toestel voldoet niet aan de beveiligingsvereisten 100.

Is er iemand die mij hiermee kan helpen???

Mvg,

Titel gewijzigd door Christof (mod) | Vorige titel: Telenet Tv App

1 reactie
Marc9820
Freshman Veelweter
Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter!

Foutmelding TV-app beveilingsvereisten?

Google Ai:

De foutmelding „dit toestel voldoet niet aan de beveiligingsvereisten” (vaak gekoppeld aan code 100) betekent dat de Telenet TV-app jouw smartphone of tablet niet vertrouwt vanwege de beveiligingsstatus van het apparaat. [1, 2]

Oorzaken

• Rooted of 'jailbroken' toestel: Je apparaat heeft aangepaste beheerdersrechten (root-access op Android of jailbreak op iOS). [1, 2]
  • Aangepaste firmware (Custom ROM): Er is een onofficiële of gewijzigde versie van het besturingssysteem op het toestel gezet (bijvoorbeeld om oudere gsm's langer van updates te voorzien).[1]
  • Ontbrekende DRM-certificaten: Het apparaat slaagt niet voor de veiligheids- en auteursrechtelijke controles (Widevine/DRM) die Telenet vereist om live tv of opnames te beschermen tegen kopiëren. [1]

Wat kan je doen?

• Herstart de app: Sluit de Telenet TV-app volledig af (veeg deze weg uit je recente apps) en start hem opnieuw op. [1]
  • Herinstalleer de app: Verwijder de app van je toestel en download de allerlaatste versie opnieuw via de officiële app store (Google Play Store of Apple App Store). [1]
  • Controleer de softwareversie: Zorg dat je besturingssysteem up-to-date is (minimaal Android 7.0+ voor Android of iOS/iPadOS 15.0+ voor Apple). [1]
  • Controleer op root/custom ROM: Als je ooit root-rechten hebt verkregen of een aangepaste ROM hebt geïnstalleerd, kan de app om veiligheidsredenen niet werken. Vaak is dit alleen op te lossen door terug te keren naar de officiële fabriekssoftware van de fabrikant. [1]