Beantwoorden
Sanda71
Freshman Beetjesweter
Jij bent af! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken!

Functie verder kijken op 2e TV Box werkt niet meer

Sinds kort werkt de functie “verder kijken” op een tweede TV Box niet meer. 
Op één of andere manier lijken de tv boxen niet meer met elkaar te communiceren.

dus: als ik een programma tot in de helft bekijk en dan de Tv box afsluit en de tweede TV Box aanzet, moet ik zelf op zoek gaan naar het punt waar ik was gebleven (met alle vervelende verplichte reclameblokken erbij.

Vroeger werkte dat wel.
Beide TV Boxen werden al herstart en de zelfdiagnose geeft geen problemen aan, prima verbinding.

Iemand een idee?

Groeten, David

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter

De TV-boxen communiceren niet rechtstreeks met elkaar, deze functie werkt anders:

De éne TV-box geeft aan de Telenet-cloud door waar die gebleven was. De andere TV-box moet dan in de Telenet-cloud opvragen waar de andere gebleven was.
Beide TV-boxen moeten dus aan hetzelfde account (of profiel?) gekoppeld zijn, misschien is dat niet het geval.

zie  ook https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/thuis-in-je-persoonlijke-tv-omgeving/

0 Likes
Vdpk
Freshman Beetjesweter
Vernieuwde Telenet Webmail? Goed gevonden! It's your eighth party! It's your fifth party!

je moet op het zelfde profiel ingesteld staan, als de ene tv op een ander profiel ingesteld staat als de andere tv ga je terug naar het begin van het te bekijken program gaan