Beantwoorden
D4vke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
π-DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Gekoppelde apparaten na software update 4.14

Aan mijn Telenet TV box zijn mijn TV (Sony Bravia 2) en mijn versterker (Marantz NR1605) gekoppeld zodat ik alle toestellen via de Telenet TV box afstandsbediening kan aan/uitzetten of het volume kan regelen. Dit alles werkte perfect.

 

Ik heb gemerkt dat na de software update 4.14 mijn versterker niet meer mee afsluit of opstart via de Telenet TV box afstandsbediening. Het geluid bedienen werkt echter wel nog.

 

Ik heb de TV box eens herstart (door de aan/uit knop achteraan), de versterker eens opnieuw gekoppeld aan de afstandsbediening, maar niks helpt om dit terug in orde te krijgen.

 

Gisterenavond heb ik naar het nr 015 334488 gebeld, maar blijkbaar is dit niet meer actief en blijkbaar moet je nu de meldingen naar de gewone klantendienst doorgeven.

Daarop heb ik naar de klantendienst gebeld om dit te melden, maar kreeg al snel als antwoord dat ze geen ondersteuning bieden voor apparaten die niet van Telenet komen...

 

Niettegenstaande hebben ze wel een dossiernummer aangemaakt (dat ik ook gekregen heb), maar ik kreeg tussen de regels wel te verstaan dat ik op niet teveel moet rekenen.

 

Aangezien ik mee in de testfase van het toestel zit, lijkt het mij normaal dat ik problemen kan melden en dat ze die ook serieus nemen en behandelen.

 

Aangezien dat alles voor de software update werkte, ben ik er mij van bewust dat het niet aan mijn versterker zelf ligt, maar gewoon aan de update. 

 

Ik wil gewoon dat alles terug werkt zoals voor de update, of dat er tenminste wordt meegezocht naar een oplossing.

0 Likes
3 reacties
Ex-Netweter
 

Gekoppelde apparaten na software update 4.14

@D4vke  probeer eens via instellingen de receiver terug te koppelen, desnoods eerst ontkoppelen en terug koppelen, over de reactie van de telefonist kan ik mij niet uitspreken, netweters zijn burgers zoals u en ik die mekaar helpen.

Jos

erikwybouw
Professional Weetjesweter
Berichten: 41
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Hoort wie klopt daar?

Gekoppelde apparaten na software update 4.14

@D4vke , kan je checken/bevestigen dat HDMI Control (of CEC) aanstaat op de  Marantz?

D4vke
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
π-DAY! De 3 wijzen! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Gekoppelde apparaten na software update 4.14

@erikwybouw , bedankt voor jouw tip!

Het probleem is opgelost nu.