Beantwoorden
Glenn_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party!

Issues nieuwe TV Box

Goede morgen,

 

ik heb sinds zaterdag mijn nieuwe TV Box in gebruik en heb enkele issues. Deze staan wsl wel ergens apart op het forum, maar de oplossingen gegeven zijn toch niet altijd de oplossing voor mij persoonlijk. Vandaar effe een opsomming :

 

  1. Audio/Beeld sync probleem. Dit is dus een serieus issue. Ik heb de TV Box aangesloten via HDMI naar de TV, en vanaf de TV gaat een HDMI naar mijn Sony Soundbar HTC390. Ik gebruik HDMI ARC, omdat het superhandig is dat ik mijn TV Box opzet nu en alles gelijk opspringt. Maar na enkele minute begint dus het beeld en de audio asynchroon te lopen. Echt heeeeeel lastig. (Dolby 5.1 staat uit) Ik had dezelfde setup met mijn oude digicorder zonder problemen ...
  2. De koppeling van de afstandsbediening valt gewoon weg. Ik moet dus mijn afstandsbediening een antal keren opnieuw koppelen zonder dat deze bewaard blijven. Als ze gekoppeld is, werkt het wel perfect.

Alvast bedankt voor de oplossingen. Ik weet dat dit kinderziektes zijn, maar het is toch enorm lastig. Vooral omdat ervoor alles perfect werkte.

 

0 Likes
16 reacties
Glenn_L
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Netjes! Mooi, mooi! It's your third party! It's your second party!

Issues nieuwe TV Box

@Domi1963 

Heb ik gisteren gedaan. Remote blijft nu wel gekoppeld, maar de sync wordt echt erg. Echt belachelijk als je naar stand-up comedy kijkt. Ik ga zaterdag echt terug een digibox halen en deze rommel terugbrengen 😞

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Issues nieuwe TV Box

Tja, alles kan stuk gaan. Maar ik zou uwe box laten ruilen voor een andere box. Ik stond er eerst ook twijfelachtig tegen over om mijn digicorders in te ruilen voor TV boxen. Ik zou ze nu niet meer kunnen missen.

Never trust in Dust
0 Likes