Beantwoorden
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Leeftijdsgrens staat uit maar werkt niet op tvbox

Leeftijdsgrens staat op uit (instellingen, ouderlijk toezicht) maar toch moet ik af en toe bij sommige opgenomen filmen (of zelfs bij opvragen info in tvgids) men pincode ingeven. En dit gaat over gewone filmen voor duidelijkheid, geen sex filmen of dergelijke

Al een paar keer ondervonden, maar gisteren sloeg het echt alles bij de film Guardians of the galaxy volume 2 op vtm2. Film staat gerangt als 12+, maar als ik hem wil opzetten moet ik pincode ingeven want hij is zogezegd 18+ lol.

P_20220911_070336_1.jpg

Stel nu, dat het wel een 18+ film was, maar men leeftijdsgrens staat op uit... Zou ik in wezen toch nooit meer men films in opnames of tvgids moeten unlocken met men pincode?

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Leeftijdsgrens staat uit maar werkt niet op tvbox

Guardians of the galaxy 2 blokkeren met een pincode zal een bug zijn. Misschien is de data van de elektronische programmagids niet correct.

Maar 18+ programma's zijn blijkbaar steeds beveiligd met een pincode, zelfs al heb je de leeftijdsgrens volledig uitgeschakeld: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/instellingen-van-de-telenet-tv-box/

 

Zeer betuttelende manier van omgaan met volwassen tv-kijkers, ongelofelijk eigenlijk.

DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Leeftijdsgrens staat uit maar werkt niet op tvbox

Was het deze week of vorige week een film met angelina jolie en antonio banderas, en daar wou ik info van zien in tvgids en was ook locked.

Wat heeft de functie leeftijdsgrens met optie meerdere keuzes van leeftijden of uit dan nog zin? Haal dan de keuze "uit" er dan uit he.

 

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes