Beantwoorden
Dirk10
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur!

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

ik heb sinds 19/10 2 tv-boxen maar die zijn aan elkaar gekoppeld, opname van de ene is te zien op de andere enz... Hoe kan ik deze van elkaar ontkoppelen zodat ze onafhankelijk van elkaar werken en dat de ene de opnames van de andere niet heeft enz?

0 Likes
7 reacties
Ex-Netweter
 

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

@Dirk10 zal ni gaan vermoed ik u hebt maar 1 cloud in totaal 200 uur voor de 2 boxen, (voorlopig althans) u kan wel bij instellingen ouderlijk toezicht instellen en zenders blokkeren maar of dat ook voor opnames is ben ik ni helemaal zeker.

Jos

0 Likes
Dirk10
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur!

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

Dag Jos, dat gaat wel maar ik denk enkel tijdens de installatie. Want de installateur heeft dit aangezet maar tijdens de installatie met de 2e box is er iets fout gegaan en stond er een foutmelding op. Volgens deze man mocht ik de box laten aanstaan en ging deze binnen de 2 dagen werken. En idd deze morgen werkte die, wel gekoppeld aan de 1e. Ik denk omdat de installatie niet volledig manueel is afgewerkt dat ik dit probleem heb. Deze morgen telenet gebeld maar konden mij daar niet direct helpen en gaan mij binnen 2 dagen terugbellen met hopelijk de oplossing. Alvast bedankt voor uw antwoord. Dirk

0 Likes
Ex-Netweter
 

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

Ja ik durf er mij ook niet over uitspreken, hebt u het nummer 015 33 44 88 gebruikt dat is het speciale nummer voor tv-box, waarschijnlijk ziet straks iemand het die meer weet van de installatie.

Jos

0 Likes
Dirk10
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur!

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

nee het gewone nr 015666666, ik zie wel wanneer ze terug bellen. Bedankt. 😉

 

0 Likes
Ex-Netweter
 

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

Dan zit u verkeerd u moet het nummer 015 33 44 88 gebruiken die zijn speciaal opgeleid voor de tv-box.

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?


@Dirk10@  schreef:

ik heb sinds 19/10 2 tv-boxen maar die zijn aan elkaar gekoppeld, opname van de ene is te zien op de andere enz...


Volgens mij zijn ze "gekoppeld "omdat op dezelfde modem hangen, ze voor telenet op hetzelfde ip adres binnenkomen  en dus voor telenet maar één abonnement  zijn.

Misschien twee abonnementen nemen, twee modems ?

0 Likes
Dirk10
Professional Weetjeslezer
Berichten: 4
YEAH! CAPSLOCK DAY! Goed gevonden! It's your fifth party! Primeur!

Mogelijk om opnames van TV-boxen te scheiden?

Heb net gebeld nr dit nummer (015334488 waarvoor dank) en tis idd omdat de opnames in 1 cloud worden opgeslagen. Er is wel een oplossing voor en dit is de lijn splitsen, en wel maar 1 modem, maar dan kan er 1 van de 2 boxen geen play sports op play more meer gebruiken. Dat is voor mij geen probleem maar de kinderen willen de play more nog gratis tot eind dit jaar en dan laat ik de lijn splitsen en kan ik wel nog play sports kijken. Dan zijn de boxen niet meer gedeeld en behandeld ieder zijn eigen opnames en wissen ervan, zodat er geen opnames van een ander verdwijnen. Want geloof mij de opnames van ons samen met die van de kinderen da is een soep na een tijdje ze. Iedereen bedankt voor de hulp. Grtn, Dirk

0 Likes