Beantwoorden
Yusuf
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Niet functionerende TV-Box

Hallo allemaal,

Ik heb sinds enkele weken de nieuwe tv box .dezen avond was hij precies aan het updaten en nu start hij helemaal niet meer op.krijg een foutmelding van 

DIC_ERROR_2010_HEADER.heb vanalles al geprobeerd zoals stekker uit trekken en om de knopkes van voor samen duwen enz.hij doet gewoon niks niet meer.

Ik weet niet of dit hier de juiste plaats is voor deze vraag .in ieder geval hartelijk bedankt.

Grt

0 Likes
5 reacties
Ex-Netweter
 

Niet functionerende TV-Box

@Yusuf best bellen op nr 015 33 44 88

0 Likes
Yusuf
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Niet functionerende TV-Box

Hartelijk bedankt voor uwen antwoord jos.is er niks anders dat ik kan doen .het zal nu toch te laat zijn voor te bellen.

 

Mvg

0 Likes
Yusuf
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Niet functionerende TV-Box

Na lang zoeken heb ik het gevonden .ze hebben het zelfde probleem hier op netweters besproken en opgelost.

schakelaar uit, 3 toetsen ingedrukt houden en aan zetten, wachten tot het knippert en het was in orde

 

Mvg 

Ex-Netweter
 

Niet functionerende TV-Box

@Yusuf dit is wel uw eigen fout, ik uw eerste bericht schrijft u dat u de methode 3 knopjes vooraan indrukken al geprobeerd had, daarom was ik er ook niet over begonnen, en rade ik u aan om te bellen.

Jos

Yusuf
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur!

Niet functionerende TV-Box

Ik had Inderdaad de 3 knopkes op de voorkant ingedrukt .de aan en uit knop op de achterkant had ik niet gebruikt.deze moet blijkbaar ook gebruikt worden voor een reset . In ieder geval hartelijk bedankt .