Beantwoorden
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ondertitels op NPO blijven knudde.

Gisteravond programma over marathonlopers die oververhitten. Zembla.

Ik moest programma opnemen wegens doublure met iets op Canvas.

Wat blijkt: op opname GEEN ondertitels, wel op rechtstreekse uitzending die bijna ten einde was !!!!!

Telenet !!!! er blijft werk te doen. Hoe lost jullie zuster Ziggo dat op ?

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Ondertitels op NPO blijven knudde.

@Theo2  kan u ook via de knop 3 puntjes de ondertiteling niet aan zetten, (eerst ondertiteling en dan nederlands selecteren en ok) bij bbc entertaiment moet ik dat zo ook altijd doen. bij npo zijn er wel bepaalde uitzendingen waar er gewoon niks bij is maar omdat u life een stuk had met ondertiteling (is het proberen waard).

Jos

0 Likes
Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ondertitels op NPO blijven knudde.

Bij de drie puntjes krijg ik ondertiteling NIET in het venster aangeboden, slechts info en nog wat....

Bij sommige programma's van NPO wel, bij andere niet, daarom snel even rechtstreeks gekeken, daar kon het met de drie puntjes (meestal automatisch)

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertitels op NPO blijven knudde.

@Theo2  alweer iets om te melden, desnoods hier foto's plaatsen dan kan suzy de link doorsturen naar de dienst.

Jos

0 Likes
Ex-Netweter
 

Ondertitels op NPO blijven knudde.

Heb dit nu op bij matroesjkas op q2 als ik het opgenomen heb.

Geen ondertitels beschikbaar...

Enkel live.

 

Is dit nu zo moeilijk om gewoon teletekst mee te sturen bij opgenomen programmas zoals het bij de digicorder altijd goed werkte...

0 Likes