Beantwoorden
rikske6122
Professional Weetjesweter
Berichten: 29
π-DAY! Say what?! De 3 wijzen! Hoort wie klopt daar?

Ondertitels

Bij opnames kan je geen teletekst aanklikken zodat je geen ondertitels kan krijgen bijvoorbeeld bij opname van familie en je drukt op de 3 bolletjes is er geen teletekst te vinden zo ook geen ondertitels kan instellen 

0 Likes
2 reacties
Ex-Netweter
 

Ondertitels

@rikske6122 bij opnames is er inderdaad geen teletekst, maar met de toets 3 puntjes en dan pijltoetsen gebruiken nederlands selecteren en dan hebt u de ondertiteling, hoe staan uw instellingen? huisje en dan naar sterretje gaan en selecteren en ok drukken daar vind u bij voorkeuren de opties voor ondertiteling, taal enz dat mag zeker niet uit staan, ik heb het standaard staan, maar u hebt daar ook nog de keuze voor slechthorende, wel moet ik zeggen ik heb een opname van de ridder en daar zit de ondertiteling in en kan die niet uit zetten.

Jos 

Theo2
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 602
Like a journalist. Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij?

Ondertitels

Zelfde probleem bij opname van Vitaya.

In beeld staat links boven melding van Vitaya: ondertitels via 888.

Maar met drie puntjes Geen keuze voor ondertitels.... ook geen keuze voor teletekst maar dat is gebruikelijk.

 

Er staat wel de keuze life kijken , maar dat geeft gek effect bij een programma dat wee dagen geleden opgenomen is . Zin ? Onzin ??

 

Ik denk dat ik nog maar eens ga bellen...