|
25.771
netweters
|
159.620
antwoorden
|
|
21.512
vragen
|
De laatste weken dagelijks problemen bij het bekijken van opnames of uitgesteld kijken (gewoon Tv-kijken lukt wel): constant meldingen "bufferen", "netwerk overbelast".
Ik had juist via mytelenet een chat geopend, nog wel een reactie gezien maar blijkbaar ligt mytelenet er uit tot morgenavond.
Over zenders dat stoppen kunnen ze niet veel aan doen dat is overal zo
1 euro is nog hoog bedrag dat zullen ze op de app niet doen anders vertrekken mensen weer voor die euro
Nochthans kheb gebeld naar tv Vlaanderen en die zeggen dat niet omhoog gaat ikzelf ben bij tv vlaanderen en heeft daarvan zeker nog gêne bericht van ontvangen en maarja zal het wel zien in januari als het omhoog gaat het kan zijn voor de oude klanten blijft het zo voor de nieuwe niet ook ik blijf bij tv Vlaanderen toch veel beter en het beeld met satelliet is toch nog altijd het best telenet begin te duur te worden ken eral vele die weg zijn bij Telenet en dat van de zenders die verdwijnen daar kan Telenet erniets aan doen zelf bij tv Vlaanderen is het ook zo dan er zenders weggaan
Het gaat over het laagte abo via de schotel en is niet voor alle klanten er zijn klanten met oudere tarief plan
Vrienden die in hun camper een abo hebben hebben contact genomen , maar volgens hun zou het niet voor alle klanten zijn