Beantwoorden
Björn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Regionale zenders in TV-Theek

Bij de nieuwe TV-Box krijg je in de TV-theek niet langer de mogelijkheid om de nieuwsuitzendingen van de andere Vlaamse regionale zenders op te vragen, wat jammer is als je een gezin bent met roots in verschillende regio's. Worden die nieuwsuitzendingen nog opnieuw beschikbaar? (Ik hoop van wel, want zou niet begrijpen waarom deze service plots teruggeschroefd zou worden...is geen enkele reden toe...).

0 Likes
4 reacties
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Regionale zenders in TV-Theek

@Björn 

Dat is niet enkel zo met de nieuwe TVbox. Ik heb pas een maand een nieuwe Telenet installatie nog met digicorder en digibox, en kan in mijn geval ook enkel Ring TV bekijken, terwijl ik voorheen bij Proximus zowel Ring TV als TV Oost al Rob TV etc... kon bekijken.

Never trust in Dust
0 Likes
Björn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Regionale zenders in TV-Theek

Live die zenders bekijken kon inderdaad nooit. Dat mag volgens het mediadecreet blijkbaar ook niet. Maar met de vroegere 'digicorder' kon je in de TV-Theek wel alle nieuwsuitzendingen van alle regionale zenders opvragen. Gratis zelfs! Kan jij dat dan ook niet meer?

0 Likes
Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Regionale zenders in TV-Theek

Neen zelfs dat lukt mij ook niet. Maar wat je zegt over dat decreet, ik kom,van bij Proximus en daar kon je wel verschillende zenders volledig bekijken?

Never trust in Dust
0 Likes
Björn
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Regionale zenders in TV-Theek

Aha! Wist ik niet. Des te makkelijker moet het voor Telenet zijn om die zenders op z'n minst terug aan de TV-Theek toe te voegen ;-). 

0 Likes