Beantwoorden
OlivierDegruyte
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Streamen via AirPlay naar TV werkt niet meer.

Hallo,

sinds een week werkt plots het streamen van de iphone / ipad via air play naar TV niet meer.

Heeft altijd gewerkt tot nu…

Iemand die dit opgelost heeft gekregen of is het wachten op een update van hun app?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Air play

18 reacties
Jo
Freshman Beetjesweter
De kop is eraf!

Beste,

Heeft iemand al een oplossing of workaround kunnen vinden.  Ik zit ook al weken met hetzelfde probleem.  Ik ga volgende werkdag eens naar Telenet bellen en vragen wat het probleem en eventuele oplossing is.  Hopelijk kunnen we snel opnieuw streamen via AirPlay zoald dit enkele maanden geleden mogelijk was.

Groetjes

Joebeee
Experienced Weetjesweter
Verander-je-wachtwoord-dag Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

Zelfde probleem. Kan niets meer van Telenet tv app streamen. Rest van AirPlay dingen gaan. Moet die aan de app van Telenet liggen. 

Rubin
Experienced Beetjesweter
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Ik heb dezelfde problemen. Dit is het antwoord van Telenet dat ik vanavond, op 23 april 2025, heb ontvangen.

“Goed dat je dit even navraagt en fijn dat je je weg naar onze Netweters al gevonden hebt. Helaas weten we niet wanneer AirPlay ondersteund zal worden in de Telenet TV-app. Onze excuses voor deze hinder.”

Ik verwacht dus geen verbetering op de korte termijn.

luc55
Freshman Meesterweter
Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Nu hebben jullie duidelijkheid en ligt niet bij jullie

Zoeken voor een alternatief