Beantwoorden
Maykel1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

TV app werkt op geen enkel Android toestel

Hoi! Ik heb twee problemen. In de volgende link komt mijn eerste probleem ter sprake en ook de oplossing die daarop gevonden is. 

https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Telenet-TV-app-niet-compatibel-met-appar...

Dit blijkt niet een ideale oplossing te zijn, hij blijft immers foutmeldingen geven over updates die de app moet krijgen en ik kom alleen met een achterdeur de app binnen. Eenmaal binnen werkt het prima

 

Mijn tweede en grootste is het volgende. Ik kan niet vanuit mijn chromecast de telenet tv app casten naar de tv.  Netflix, Disney, Amazon; alles cast hij prima; dus het ligt niet aan de chromecast. Maar vanuit welk Android toestel ik het ook probeer (ze zijn allemaal hoger dan versie 6.0 en niet rooted), de cast komt niet door voor de tv app. Blijkbaar heeft hij moeite met Android, ook gezien de vele issues online die ik lees hierover.  Iemand de gouden tip? De app opnieuw installeren is al geprobeerd;)

0 Likes
1 reactie
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

TV app werkt op geen enkel Android toestel

2 tvs met android, 2gsms (beide ander merk) en een tablet op android, en alles gaat vlor. Zelfs al gebruik ik de ingebouwde chromecast

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes