Beantwoorden
LorieTech
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

TV-box rf afstandsbediening voor versterker ontkoppelen

Ik heb recent even een soundbar van LG getest in combinatie met een LG tv en de Tv-Box.

De soundbar heb ik nu niet meer. Sinds de test met de soundbar kan ik het volume van de tv niet meer regelen met de rf afstandsbediening van de Tv-box.

Ik heb reeds verschillende dingen geprobeerd die ik op dit forum heb gevonden, maar geen enkele van de gevonden oplossingen werkt in mijn situatie. Eigenlijk zou ik de versterker die even was  aangesloten moeten kunnen ontkoppelen, maar dit is blijkbaar niet mogelijk.

Wanneer ik de TV opnieuw handmatig koppel, werkt tijdens het testen van de koppeling, de volume aansturing via de afstandsbediening van de Tv-box. Zodra ik dan het menu sluit, neemt blijkbaar de configuratie van de versterker over.

Factory reset van de Tv-box helpt ook niet 😞

Voor de versterker ergens een onbekend merk koppelen werkt ook niet.

Volgens een topic van 2019 (Tv-box rf afstandsbediening ontkoppelen/resetten)

zou het ontkoppelen van de versterker niet mogelijk zijn.

IMG_20220320_182538.jpg

Is dit nog steeds het geval of hebben de mensen van Telenet hier ondertussen een oplossing voor ?

 

0 Likes
2 reacties
Hendrik_VG
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Follow the reader, reader!

TV-box rf afstandsbediening voor versterker ontkoppelen

Onder de instelling van toestellen koppelen, heb je een instelling "Regel je geluid".

Hier kan je de volume-instellingen switchen tussen de versterker en de TV.

LorieTech
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! Pageturner! It's your third party! It's your second party!

TV-box rf afstandsbediening voor versterker ontkoppelen

Beste Hendrik_VG,

 

Bedankt voor je oplossing, alles werkt weer zoals het hoort !👍