Beantwoorden
rainbowniagara
Professional Weetjesweter
De vlam zit erin. Goed bezig! On a roll... Dat loopt vlotjes.

Tv box aansluiting

Hoi, ik heb de vraag hier al wel eerder gesteld. Maar heb nog geen duidelijkheid. Ik heb een kangoeroe woning, 2 huizen naast elkaar met elks een eigen modem en aansluiting, maar beiden worden wel op 1 factuur gefactureerd. Als ik op beide woningen een tv box aansluit, is het dan voor elke tv box apart 20ik 0 uur of worden deze 2 boxen samengeteld tot gezamenlijk 200 uur. Op beide adressen is er wifi en ik kan in beide woningen de beide wifi signalen ontvangen (dus aansluiting 1 in woning 1 kan ik het wifi signaal ook ontvangen in woning 2 en vice versa). Al durft het signaal van de modem in woning 1 in woning 2 wel eens haperen. Kan dit ook problemen geven voor beide tv boxen?

1 reactie
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Tv box aansluiting

Zoals je zegt je heb 2 modems  dan kan je perfect 2 boxen nemen heb je 2 profielen elk 200 uur.

De box wordt aan internet profiel van de modem gekoppeld via de wifi je kan de andere box  niet aan de wifi profiel koppelen van de ander modem dat gaat niet 

Dus ze zijn  apart  gescheiden