Beantwoorden
JannickPaepen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv box gaat niet uit via Samsung one remote

Dag allen,

 

Ik heb sinds vandaag de tv box in gebruik.

Voorheen gebruikte ik de samsung one remote om de digicorder te bedienen. Ook het afsluiten van de tv en digicorder kon gewoon met de afstandbediening.

Met de nieuwe tv box lukt dit blijkbaar niet meer, ik kan met de Samsung afstandsbediening de box wel bedienen voor zender te verwisselen enz. Maar bij het uitschakelen gaat enkel de tv en mijn soundbar uit. Via het home menu en dan stroom uitschakelen telenet gaat wel alles uit maar dat is 4 keer op een knopje drukken ipv 1 keer :-)....

 

Is er een manier om dit op te lossen? 

Ik zou graag de Samsung remote blijven gebuiken.

0 Likes
32 reacties
informer
Experienced Weetjesweter
Berichten: 22
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol! Twee handen vol!

Tv box gaat niet uit via Samsung one remote

vooce bediening doordat je op de knop moet duwen? ...

0 Likes
JannickPaepen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Leesclubje starten? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Tv box gaat niet uit via Samsung one remote

Iedereen bedankt voor de replies, ik heb in het weekend nog wat liggen **bleep**n om het werkende te krijgen maar zoals velen hier helaas lukt dat niet.

Ondertussen zie ik wel weer wat voordelen met de telenet AB waaronder het voice knopje en de verlichting. Dus zal me er bij moeten neerleggen.

 

Dat de auto tv bij de samsung afstandbediening niet verschijnt had ik ook al gevonden, dus hopelijk komt er in de toekomst wel iets waardoor je dit kan instellen. Want nu is het wat omslachtig om bijvoorbeeld disney+ te zien zonder eerst het op het telenet kastje te drukken voor de tv aan te zetten en dan pas met de Samsung remote. Gezien de energieprijzen nu toch liever dat de box uit blijft staan 🙈 heb hem ondertussen ook al in spaarmodus staan.

 

Maar in the meantime so be it 🙂

0 Likes
Ronnyking760
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner!

Tv box gaat niet uit via Samsung one remote

Blijkbaar werd dit nog steeds niet aangepast. Mijn tv-box sluit ook niet af bij gebruik van de samsung afstandsbediening. Opstarten is echter geen probleem, bij afsluiten echter dient de tv-box nog steeds handmatig uit gezet worden ☹️

0 Likes