Beantwoorden
verdomi
Experienced Weetjesweter
Al 25 duimen! YEAH! CAPSLOCK DAY! Tien op tien! Hoort wie klopt daar?

UPDATE 4.13

Sinds gisteren is de software update 4.13 actief. Wat deze release betekent, moet ik nog ondervinden. Hopelijk zijn heel wat bugs aangepast. Moet wel melden dat bij poging om een opname af te spelen het bericht " sorry kan deze opname niet afspelen" foutcode CS 2218 weer verscheen.

Ook geluid bij versneld afspelen is er nog niet bij! Wachten op versie 4.14 of 5.00?

0 Likes
2 reacties
Wheng
Professional Allesweter
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

UPDATE 4.13

Hier meer info over 4.13

Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Urbaan
Freshman Weetjesweter
π-DAY! YEAH! CAPSLOCK DAY! TV-box / TV-app / telenttv.be Nog geen reader's digest? :-)

UPDATE 4.13

Sind de update naar 4.13 is , bij mij althans, het probleem met de afstandsbediening opgelost (bij opzetten stereo installatie werd de TV-box geactiveerd). Nu kan ik echter mijn Chromecast niet meer gebruiken, de TV schakelt altijd terug over op de HDMI ingang van de TV box. Het zal toch niet de bedoeling zijn dat de TV-box moet uitgeschakeld worden en de TV terug opgezet met zijn afstandsbediening. Ook vind ik het nog steeds spijtig dat de klank weg valt bij dubbele snelheid. Vertraagd afspelen heb ik ook nog niet gevonden. Ook dat er geen taalkeuze  (bij oa ARTE) bij het afspelen van opgenomen programma's mogelijk is vind een stap terug.  Zou het mogelijk zijn om de info van een programma dat loopt te kunnen raadplegen (korte inhoud)? 

0 Likes