Beantwoorden
FirstWave
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Verbruik TV-box na eigen router telt mee in verbruik

Vanavond heb ik de test gedaan wat het verbruik van de TV-box betreft. Ik heb om 17hr een opname laten afspelen terwijl alle andere "verbruiks"-apparaten op non-actief gezet waren. Tussen 17hr en 18:04hr werd een verbruik van 4.25Gb vastgesteld. Een hele lieve dame van de helpdesk heeft een case aangemaakt om dit verder uit te zoeken. Ik heb een eigen router (Asus Zenwifi Wifi6 Mesh

systeem) die in bridging modus staat achter een Eurodocsis 3.1 modem (is dit de zogenoemde E-router?). Heeft nog iemand deze ervaring?

Tags (2)
0 Likes
3 reacties
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Verbruik TV-box na eigen router telt mee in verbruik

heb nog geen klachten gehoord hier over, normaal gaat alles van tv box niet van je telemeter (behalve netflix, YouTube enz)

 

eventueel issue met cv8560e

 

ik volg dit even mee

tip: als er een repair komt vraag eens om de verbruikdetails van telemeter, wij kunnen niet het verbruik zien per Mac adress maar wel type (streaming, ftp, http...)

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Verbruik TV-box na eigen router telt mee in verbruik

kan geen instelling zijn van router?

 

er is een vb van 

biquiti USG UniFi Firewall 

 

35GB onbekend verbruik onder "others"

 

onder instellingen stond speedtest op de 20min ingesteld

0 Likes
FirstWave
Freshman Beetjesweter
Berichten: 8
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Verbruik TV-box na eigen router telt mee in verbruik

Dag Cru,

Neen, er staat niets van automatische backups of speedtests ingesteld op gelijk welk apparaat op mijn netwerk. Verbruikt stopt ook met lopen vanaf wanneer ik de opnames niet verder bekijk (er is ook geen verbruik wanneer ik geen tv-opnames bekijk).

Grtjs

Philip

0 Likes