Beantwoorden
Krissie1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Via welke weg kan ik afleveringen Home&Away bekijken

Ik ben een studente en zit op appartement in Leuven. Wij maken gebruik van de kotformule van telenet om hier te kunnen surfen op internet. Je kan via de yelo play app opnames bekijken van op je thuisadres, maar ik sta hiervoor bij de soap (home and away) die ik volg te ver achter. Ik heb ook al geprobeerd met vtm en vtm go, maar ook daar zijn de afleveringen waar ik zat niet meer beschikbaar. De achterstand wordt er dus alleen maar groter op. Een oplossing zou kunnen zijn om deze thuis bij te werken in het weekend maar door de studies is dit niet haalbaar en is het fijner om tijdens korte pauzes eens een aflevering te kunnen kijken. Bingewatchen in het weekend is dus helaas ook niet echt een realistische oplossing. 

 

Ik heb zoals reeds gezegd een kotformule en een televisie. Ik heb al vernomen dat digitaal tv niet mogelijk is omdat dan de kotformule zou vervallen en deze formule willen we graag behouden. Ik zocht dus meer informatie op om eventueel met een digibox/digicorder/decoder de opnames hier (in Leuven) te kunnen bekijken.

Ik heb ergens gelezen dat het mogelijk zou moeten zijn om de opnames hier te kunnen bekijken, zonder gebruik te maken van digitale tv wel is waar. Ik zou dus met andere woorden hiermee enkel opnames kunnen kijken, met behoud van de kotformule van telenet.

Echter ergens anders las ik dat het niet mogelijk zou zijn omdat je de lijn van je thuisnetwerk nodig zou hebben. Het waren dus tamelijk tegenstrijdige reacties. 

 

Ik keek voorheen niet veel televisie buiten deze soap en hier en daar eens een film, het zou dus jammer zijn als ik hier geen mogelijkheid voor zou vinden. Ik heb al veel geprobeerd, maar met weinig resultaat...

 

Titel gewijzigd door Giverny(mod) I vorige titel: Opnames soap

0 Likes
2 reacties
Wheng