24806
netweters
|
152832
antwoorden
|
20743
vragen
|
ik wil mijn aliassen wijzigen van een van mijn webmails acount op de site van mijn telenet is er continu foutmelding
dus graag mag ik een ander alias op mijn webmail van tzelenet
Titel gewijzigd door Ellen (mod) | Vorige titel: aliassen
Opgelost! Ga naar oplossing.
@tventje Je kan bestaande aliassen enkel verwijderen en vervangen door aliassen die nog niet bestaan. Als ik een alias zou aanmaken bertje@telenet.be en jij doet dat ook waar zouden die mails die aan dat adres gestuurd worden dan toekomen denk je? Je moet unieke namen vinden.
dat is niet het probleem
wanneer ik naar MIJN TELENET gaat om mijn emails acounts te verifieren of te wijzigen is er een foutmelding vroeger was er geen probleem
ga ik naar WEBMAILS kan ik een alias verwijderen toch niet veranderen of bijvoegen
Als ik een e mail wil aanpassen op de website mijn telenet/ mailbox beheren
krijgen ik steeds de volgende melding.
Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Dit duurt reeds enkele weken.
Als ik een e mail wil aanpassen op de website mijn telenet/ mailbox beheren
krijgen ik steeds de volgende melding.
Foutmelding
Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.
Dit duurt reeds enkele weken.