Beantwoorden
TinekeG3
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Groepsmail van 1 afzender komt niet binnen

Hallo,

Ik wissel probleemloos mails uit met een bepaalde organisatie, maar als ze een mail versturen naar een groep, waar ik ook in zit, komt die naar mij niet aan en krijgen ze een foutmelding. Individuele mails versturen en ontvangen gaat dus prima, maar groepsmails niet.

Hoe kunnen we dat oplossen?

Bedankt!!

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Groepsmail van 1 afzender komt niet binnen

De eerste stap is de foutmelding lezen en begrijpen.
Daarna kan je eventueel de oorzaak van het probleem achterhalen en een oplossing zoeken.


Met de summiere info die je nu geeft, kan ik alleen adviseren dat die organisatie haar werkwijze aanpast en de groepsmail aan jou individueel verstuurt.
Ik raad ook aan dat die organisatie de e-mailadressen van de groep in het veld CC of BCC invult, afhankelijk van hoe groot de groep is en of jullie elkaar goed kennen: https://www.delta.nl/nieuws/het-verschil-tussen-aan-cc-en-bcc-in-e-mails/

Bartie
Freshman Meerweter
Berichten: 57
De vernieuwde WIGO? Laat de zon in je hart! De vlam zit erin. Wereld gedichtendag

Groepsmail van 1 afzender komt niet binnen

Zoals Raf al zei, misschien de foutmelding vermelden.

Anders is het zoals: mijn auto start niet, hebben jullie een idee hoe dit komt. 😉

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Groepsmail van 1 afzender komt niet binnen

Het is aan de verzender om dit uit te maken. Een bijna onzichbare spatie (voor, achter of in het midden) in het mailadres kan al een oorzaak zijn. Zoals anderen ook al aangeven zonder de foutmelding zijn we niets.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes

Groepsmail van 1 afzender komt niet binnen

Verwijderd door gebruiker

0 Likes