Beantwoorden
Soren
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! It's your sixth party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Hoe eigen domeinnaam koppelen aan mailadres?

Beste,

ik heb me onlangs een domein aangeschaft via jullie. Hierna via een nieuwe gebruiker een website eronder aangemaakt en een email opgezet met info@*mijn domein*.be.

nu lukt het me niet om mails te versturen/ontvangen met dat email adres. Alle instellingen voor die mail zijn volgens de bovenliggende gebruiker ingevuld en werken

nochtans. Zelf eens mail versturen lukt niet naar dat adres. 

Ik krijg bij het versturen de melding "de server accepteert de ontvanger niet. Omdat de gebruiker onbekend is. 

Maar die bestaat dus wel degelijk. Of is deze nog niet actief? (Deze morgen aangemaakt)

 

iemand hulp? 

Mvg

0 Likes
2 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Hoe eigen domeinnaam koppelen aan mailadres?

Al geprobeerd om voor die mail gebruiker een alias xxxx@telenet toe te voegen? Bij mij is dat zo en mails werken probleemloos. Of de info@joudomein.xx als alias toe te voegen op je eigen mail instellingen?

 

Tussen haakjes: info@ is een oorzaak van een toevloed van spam. Omdat spammers veelal gelijk hebben dat zo'n mail adres bestaat bij de meeste domeinen. Schieten zonder mikken is dat dan. Ik gebruik 'iets anders'.

0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Berichten: 179
Nieuwe TV-theek? Warming up? BINGO! De volle 100!

Hoe eigen domeinnaam koppelen aan mailadres?

En toen werd het stil. Heel stil Smiley Verdrietig.