Beantwoorden
Marieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Ik heb mijn wachtwoord van Telenet veranderd. Maar nu werkt mijn Windows Live Mail niet meer. Ik kan mails ontvangen, maar niet meer verzenden. Dan krijg ik de foutmelding dat mijn mailadres niet beschikbaar is en dat ik contact moet opnemen met mijn provider.
Ik heb dezelfde fout ooit nog eens gehad en een medewerker van Telenet heeft toen de fout gevonden. Maar ik weet niet meer wat het was.

0 Likes
7 reacties
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Je zal andere aanmeldgegevens verstrekken voor het versturen van mails. Dit kan je uitschakelen via mailaccounts, bewerken, en dan geavanceerde instellingen.

 

Gemakkelijker is volgens mij om je account te verwijderen (in je mailprogramma) en dan opnieuw te configureren.

 

Dit artikel geeft je stap voor stap uitleg over het instellen van een Telenet account op Windows Live Mail

(https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/hoe-stel-ik-windows-live-mail-in-voor-mijn-telenet-e-maila...)

0 Likes
Marieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Dat had ik al geprobeerd, maar dat lukt niet. Met dit mailadres moet ik me aanmelden, dus ik kan ik het niet verwijderen. Maar omdat ik het niet kan verwijderen, kan ik het ook niet opnieuw instellen...

0 Likes
steven_vc
Experienced Meerweter
Berichten: 106
Nieuwe TV-theek? Even demarreren... Warming up? BINGO!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Wat bedoel je met aanmelden? Normaal moet je je niet aanmelden voor het openen van Windows Live Mail. Bedoel je misschien het aanmelden bij het opstarten van de computer? Dit zijn 2 onafhankelijke accounts, de een is een Microsoft-account en de ander een Telenet account.

 

Op welk domein eindigt je e-mailadres? Is het een @telenet.be adres?

0 Likes
Marieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Probleem heeft zich vanzelf opgelost na enkele dagen... Alles werkt weer prima zonder dat ik iets heb veranderd...

0 Likes
Marieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Ik meld me aan bij microsoft met mijn telenetmailadres Steven. Dus als ik dit telenet mailadres zou verwijderen, kan ik mij niet meer aanmelden bij mijn microsoft account. Dit komt omdat mijn telenet mailadres mijn primaire mailadres is.
Vandaar dat ik met dit probleem in een cirkeltje zat.

Dank je wel in ieder geval om mee te denken Smiley Vrolijk Het probleem is nu opgelost en Telenet gaat eens bekijken hoe het komt dat ik, als ik mijn wachtwoord verander, telkens weer datzelfde probleem krijg... Hopelijk vinden zij hoe dat komt.

 

0 Likes
Marieke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Mijn windows live mail werkt niet meer

O ja, ik dacht dat ik automatisch een melding zou krijgen als iemand hier zou antwoorden. Dat blijkt niet zo te zijn. Kan ik dat instellen of zo?

0 Likes
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Mijn windows live mail werkt niet meer

Je kan dit niet instellen, @Marieke. Wanneer iemand je mentioned met een @ voor je nickname, dan zal je hiervan wel een mailtje krijgen. (Zoals je vermoedelijk van deze post een mailtje gekregen hebt Smiley Knipoog)

Het is wel fijn te zien dat jouw probleem opgelost is. 

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes