Beantwoorden
TomD
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Problemen uitgaande mail met windows live mail

Ik krijg bij het verzenden van mails via windows live mail telkens een foutmelding. De mails worden wel verstuurd, want ze komen aan. Maar blijven toch in postvak uit zitten.

Ik werk met windosw 7 home edition. Alles heeft jaren goed gewerkt, maar heb pas alles opnieuw moeten installeren en nu doet hij het niet meer.

 

Foutmelding: 

Voor het account Tom kunnen geen berichten verzonden of ontvangen worden. Het downloaden van kopteksten voor de map Brugspurters is niet voltooid. PLAIN verificatie mislukt. Geen van de verificatiemethoden die de IMAP-server ondersteunt (voor zover van toepassing), wordt ondersteund op deze computer.

Reactie van server: De IMAP-opdracht kan niet naar de server worden verzonden, vanwege fouten die geen verband houden met het netwerk. Dit kan bijvoorbeeld wijzen op onvoldoende geheugen op het systeem.
Server: 'imap.telenet.be'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC0F
Protocol: IMAP
Poort: 993
Beveiligd(SSL): Ja

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7776
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Problemen uitgaande mail met windows live mail

Ik zou die live mail eens opnieuw installeren. Ik heb eigenlijk nog nooit anders geweten of er waren daar nu en dan moeilijkheden mee. Je kan altijd eerst proberen met de account van Telenet te verwijderen en opnieuw aan te maken. Inkomend is dat imap.telenet.be, uitgaand is dat smtp.telenet.be.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TomD
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Problemen uitgaande mail met windows live mail

Dat heb ik allemaal al geprobeerd, helpt niet! 

0 Likes
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Problemen uitgaande mail met windows live mail

 
0 Likes
leen333
Freshman Meerweter
Berichten: 51
Say what?! Alles op zijn plek! On a roll... Tien op tien!

Problemen uitgaande mail met windows live mail

Bij mijn instelling hetzelfde probleem, nochthans alles goed gevolgd volgens ingormatie op telenet

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Problemen uitgaande mail met windows live mail

Die foutcode is hier nog al eens ter sprake gekomen:

http://community.telenet.be/t5/Surfen/Kan-geen-e-mail-verzenden-met-Telenet-account/m-p/13785#M3886

 

Als je zoekt op google vind je dat het meestal met de combinatie van een antivirus en misvormde mails te maken heeft. bvb http://www.cnet.com/forums/discussions/outlook-error-0x800ccc0f-29986/

 

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes