Beantwoorden
koenvt
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Happy New Year! A born reader! Follow the reader, reader! Leesbeest!

Telenet mail stopt met synchroniseren in Outlook op iOS

sinds enige tijd synchroniseert my telenet mail niet meer in mijn outlook app op IOS. outlook mail en professionele mail komen nog wel toe. Als ik account verwijder en terug instel, werkt en terug voor een tijd (soms meerdere dagen) en dan stopt hij terug ineens? wat kan hier de fout zijn ?

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: telenet mail stopt met synchroniseren IO & outlook

0 Likes
2 reacties
b003042
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Happy New Year! Tien op tien! Handje vol!

Telenet mail stopt met synchroniseren in Outlook op iOS

Begrijp ik het goed dat je professionele mail wel goed toekomt en je privé mail niet ?  Ik veronderstel dat de professionele mail verloopt via office365/exchange ?  En geen foutmelding bij het synch ? Kan je eventueel eens manueel synchroniseren ?  Ik zou okk eens proberen om de mails van telenet via een andere app te laten toekomen om te zien of het eventueel een outlook issue is.  Is er bvb ook een verschil bij gebruik van 4G of wifi ?  Veel succes !

0 Likes
mike4friends
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Happy New Year! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet mail stopt met synchroniseren in Outlook op iOS

Idem ditto hier, synchroniseren geeft sinds enkele dagen alsmaar meer problemen met volledig lockup in Outlook 2016 als gevolg op WIN10 PC, Op Android werkt het ook niet tenzij via het Samsung 'Mail' Programma .

Mail via exchange lukt wel, het is steeds de telenet mail (3 aliassen ) die nu en dan wat ontvangen, dan vastlopen op synchroniseren. Heb Telenet gecontacteerd echter antwoord : "Helaas geven we geen officiële ondersteuning op e-mail applicaties. Alleen een correcte werking via de webmail kan gegarandeerd worden."

 

Heb het ondertussen gevonden, ik had al mijn aliassen opgezet als aparte account in outlook, na deze te verwijderen werkt alles naar behoren, eigenaardig want heeft jaren gewerkt.