Beantwoorden
AK12
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Telenet mailadres in ongewenste e-mail van de ontvanger

Sinds een aantal weken komen e-mails afkomstig van mijn telenet e-mailadres in de ongewenste e-mail van de ontvangers terecht. Dit is heel erg vervelend aangezien ik op die manier bijvoorbeeld sollicitaties misloop. Valt hier iets aan te doen? Ik las rees jullie standaard artikel hierover maar er staan voor mij precies geen bruikbare tips in. Zo heb ik geen specifiek rare karakters in mijn mailadres staan ofzo...

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet mailadres in ongewenste e-mail van de ontvanger

Dat ligt volgens mij dan aan de spamfilter van de ontvangers. Sommige filters filteren zogenaamde "public" mailadressen zoals gmail, hotmail e.d. en soms doen ze dat ook met veel gebruikte adressen van zoals @telenet, @Skynet enz. die ze onder dergelijk label steken. Ik heb het voorgehad met een mailbox bij mijn domeinprovider die ook mijn website host. Een formulier die klanten invulden en daarna verstuurd werd naar die mailbox werd stevast als spam bestempeld als die klant een @telenet, @Skynet, @outlook @gmail extensie had. Het is uiteindelijk opgelost geraakt via de mailboxprovider na ingrepen aan hun kant maar ook aan mijn kant.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes