Beantwoorden
uvg
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Telenet mailbox instellen als imap

Hey,

In de oude layout kan je bij de instellingen van je email (waar je aliassen enz kiest) kon je je telenet inbox omvormen naar imap. Voor mijn huisgenoten heb ik dat een jaar ofzo geleden gedaan. Voor mezelf echter niet. Nu dat ik meer toestellen heb, wil ik voor mezelf dit ook instellen omdat ik vooral mijn verstuurde mails ook moeten kunnen nakijken.

 

Maar ik vind in de vernieuwde omgeving nergens deze instelling terug. Wel hoe ik in de mailcliënt imap moet instellen maar dat is niet wat ik vraag.

 

Ik wil de mailbox zelf van pop naar imap omvormen zodat de folders ook meekomen op alle toestellen... En misschien ook de agenda

 

Urbain

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7767
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet mailbox instellen als imap

Dat zal ook niet lukken. Uw mailbox zelf is geen IMAP of POP3. Dat is het protocol waarmee je uw mailbox benaderd. Want je kan op het ene toestel gerust via POP3 (ophalen)  en op het andere toestel via Imap (synchroniseren) uw mails bekijken.

De vraag is op welk toestel wil je dit doen? Bij het office programma outlook bijvoorbeeld moet je bepaalde instellingen doen om alle mappen te synchroniseren. Dus ik veronderstel dat dit bij elk mailprogramma anders zal zijn.

Voor thunderbird vind je hier.... een en ander.

Succes!



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.