Beantwoorden
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Webmail op Ipad mini

Tot mijn grote spijt is het mij niet gelukt om mails te versturen vanaf mijn Ipad tijdens mijn reis door Peru de laatste 14 dagen. Geen enkele uitgaande mail was mogelijk niettegenstaande de SMTP server van Telenet juist is geconfigureerd. Het werkte ook niet met de SMTP server die ik kan gebruiken van one.com. Probleempje bij de plaatselijke provider??

Via webmail kon ik wel een mail beantwoorden maar daar heb ik niet gevonden hoe ik bijvoorbeeld een foto als bijlage kon bijvoegen. De webmail versie voor Ipad en smartphone is voor mij niet erg duidelijk in gebruik.

Iemand die mij daar meer uitleg kan over geven,

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
2 reacties
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Webmail op Ipad mini

Daar moet je dus bij iOS voor zijn.

Apple heeft in jouw plaats beslist dat er niet zoiets mag bestaan als een bestandsverkenner waarmee en waaruit je bestanden kan oppikken om, zoals jij zou willen, toe te voegen aan een webmail.

Er bestaan wel apps waarmee je toegang krijgt tot (enkel) je foto's of je kan iets (bvb foto) 'openen/delen met...' (vierkante icoontje met opwaarts pijltje), maar je Safari of andere browser met webmail staan daar niet tussen.

Met Windows en Android tablets en phones kan je met de desktop browser versie van Telenet webmail bestanden toevoegen naar hartenlust Man Tong

De oplossing bij IOS: zet je bestand gedeeld in de cloud en stuur een link in je mail.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Webmail op Ipad mini

@MarcVIM schreef:

Daar moet je dus bij iOS voor zijn.

Apple heeft in jouw plaats beslist dat er niet zoiets mag bestaan als een bestandsverkenner waarmee en waaruit je bestanden kan oppikken om, zoals jij zou willen, toe te voegen aan een webmail.

Er bestaan wel apps waarmee je toegang krijgt tot (enkel) je foto's of je kan iets (bvb foto) 'openen/delen met...' (vierkante icoontje met opwaarts pijltje), maar je Safari of andere browser met webmail staan daar niet tussen.

Met Windows en Android tablets en phones kan je met de desktop browser versie van Telenet webmail bestanden toevoegen naar hartenlust Man Tong

De oplossing bij IOS: zet je bestand gedeeld in de cloud en stuur een link in je mail.

De kronkelende wegen in het computerwereldje zijn bijna ondoorgrondelijk. Bedankt voor de uitleg weer wat bijgeleerd. Verlegen smiley

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes