De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

agenda Telenet Webmail synchroniseren (bewerkbaar)

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hallo! Welkom!

Is er een mogelijkheid om je agenda van je telenet webmail ook te synchroniseren met en/of een outlook.com (office 365) account of outlook op je desktop? Ik wil niet enkel synchroniseren zodat je de agenda kan zien, maar ook kunnen bewerken in outlook zelf.

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
Professional Bijna Allesweter
Smile! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! De vlam zit erin.

Ik heb dit een tijdje gedaan via een CalDAV plugin op mijn NAS, maar het was allemaal niet eenvoudig en ook niet gemakkelijk om te onderhouden. Dit is de tool die ik toen gebruikte: https://ical.gutentag.ch/index.html (maar nogmaals: het verliep via mijn NAS en niet rechtstreeks).

Hier staan ook een paar dingen besproken: https://www.netweters.be/t5/Suggesties/Caldav-en-carddav/td-p/23899

Ik heb toen geen manier gevonden om Outlook rechtstreeks aan de webmail kalender te koppelen

BertXL | Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Professional Weetjesweter
Nice talking to you! On a roll... Follow the reader, reader! Leesbeest!

Hoi Maneblussers,

Zoals aangegeven in sommige topics zijn er problemen met de Caldav functionaliteiten van Webmail.

In dit topic gaat het er ook over --> link

Spijtig genoeg zitten er enkele bugs in de functionaliteit voor je kalender te syncen met andere software/provider. Als ik het goed begrijp word er wel aan gewerkt maar is het een werk van lange duur.

Zoals @BertXL aangeeft zijn er wel andere mogelijkheden maar deze vereisen eigen hardware zoals een NAS of ander cloudserver diensten.

Groeten,

Glenn

0 Likes
Beantwoorden
Freshman Weetjesweter
O dierbaar België.. Nog geen reader's digest? :-) Twee handen vol! Je eerste full page!

Ik zou zeggen uw mailbox als IMAP installeren en niet als POP3

0 Likes
Beantwoorden