Beantwoorden
Peter-nijlen
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

alias aangemaakt en nu komt mail dubbel binnen...

Hallo Telenet vrienden

 

Ik heb een nieuwe alias aangemaakt en nu komen mijn mails dubbel binnen. Heb  de alias verhuist naar een andere mailbox maar nog steeds dat probleem.

Kan iemand me helpen aub.

 

groeten

peter

0 Likes
3 reacties
Sebas
Experienced Veelweter
Berichten: 298
WOW! Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Even demarreren...

alias aangemaakt en nu komt mail dubbel binnen...

Dat is een goede vraag van @Peter-nijlen, heeft er iemand een oplossing voor hem? Ik kijk alvast uit naar de tips en uitleg. 

 

TIP: Indien een antwoord je geholpen heeft, vergeet dan niet om dit als oplossing te accepteren. Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan sneller geholpen in de toekomst.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

alias aangemaakt en nu komt mail dubbel binnen...

Waar komen de mails dubbel binnen? Op je PC in een mail client (Outlook, windows mail, ...) of in Telenet webmail?

Als het op de client is: heb je misschien de alias ook als email-account gedefinieerd? De client weet immers niet dat het om de zelfde onderliggende account gaat


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Boxie
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

alias aangemaakt en nu komt mail dubbel binnen...

Ook ik heb een probleem met dubbele mails: iedere maal ik vanuit mijn eigen telenet-mailbox een (test) mailbericht naar mijn eigen telenet-mailadres stuur, komt die altijd 3x binnen in mijn mailbox. Ik heb geen geregistreerde alias bij telenet, en het komt enkel voor bij mijn telenet mailadres. Dat gebeurt zowel op mijn pc, smartphone Samsung J5 als op gelijk welk toestel waarop ik de telenet-mailbox gebruik. Moet dus een probleem zijn binnen de mailbox van Telenet zelf met mijn telenet-mailadres. Bij mijn andere mailadressen bij Outlook, Gmail en Live-mail heb ik dat probleem niet.

Iemand enig idee van de oorzaak en mogelijke oplossing?

Alvast bedankt. Boxie

Boxie
0 Likes