24759
netweters
|
152477
antwoorden
|
20712
vragen
|
Hangt er vanaf wat je wil, de mails in jouw mailbox of een aparte mailbox
- Voor het eerste:
MijnTelenet
E-Mail>Mailbox beheren>Beheer de aliasen van je mailbox
En dan vul je een extra alias van je eigen mailbox in. Die mag dan natuurlijk nog wel niet bestaan. In dat geval komen de mails in dezelfde mailbox terecht als die van jou.
- Voor een aparte mailbox:
MijnTelenet
E-Mail>Mailbox aanmaken>Gebruiker aanmaken
en dan vul je al de gegevens van je vrouw in en klik je op volgende en doorloop je de volgende stappen.
In dat geval krijg je een aparte username, paswoord en emailadres en moet je die gebruiken op haar PC/laptop in het mail programma
Beste @femke, waarom staat het antwoord dat ik daarstraks getypt heb hier nog niet bij?
Ik steek niet graag ergens tijd en werk in dat verloren gaat. Het moest zogezegd nog nagekeken worden, maar het staat hier nog steeds niet...
ik zal het gauw nog eens in het kort typen:
- Mijn telenet, Mijn internet, email, mailbox aanmaken: dan krijgt ze haar eigen mailbox en account
- Mijn telenet, Mijn internet, email, mailbox beheren: alias toevoegen, dan komen haar mails in jouw mailbox (en dan is het ook niet zo eenvoudig om een mail te sturen met haar alias)
je bent hier vertrouwelijke info aan het doorgeven, laat dat eens verdwijnen....
@Padalby schreef:je bent hier vertrouwelijke info aan het doorgeven, laat dat eens verdwijnen....
Zoals je zegt ,maar ligt het aan de poster die niet op de hoogte is wat te grabbel gegeven is .
Kunnen de forum leiders niet ingrijpen eer de post online komt dat heel veel informatie weg geeft.