24791
netweters
|
152698
antwoorden
|
20730
vragen
|
In de software is er, of zal er een fout zijn, die niet opgelost is tot nu toe
Er zijn al verschillende telefoons geweest naar Telenet, zeven of acht, en op dit moment is dit nog niet in orde. Zelfs de mail over de netweters ontvang ik niet. Dit is nu al 14 dagen zonder een enkele mail.
Wil hun vragen om er spoed achter te zetten want anders kom ik in de problemen. Mails over betalingen kan ik ook niet ontvangen. Hopelijk lezen ze dit. Ik moet er geen tekening bij maken, dat, als dit nog lang duurt. de schade niet te overzien is.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Verwijder al de regels en begin stap voor stap opnieuw
Ik heb eergisteren- zondag 4/11 - al de regels verwijderd. En nu moet ik zien hoe dit evolueert.
Er is altijd POP geweest als instelling. De regels zijn verwijderd bij mijn webmail en ook persoonlijke mail.
En nog blijven er mails in webmail hangen, ze worden gewoon niet doorgestuurd. Bijvoorbeeld iemand stuurt een mail om 19:00 uur en vijf minuten later, doet hij dit weer, met het zelfde email adres en deze mail blijft gewoon hangen in de webmail. In principe zie ik die niet. En de vraag nauurlijk, waarom blijft deze mail wel hangen en de vorige niet. Het e-mailadres van de afzender is het zelfde. En dit allemaal na de heisa van de spam mail. De webmail blijft nu ook altijd de mails bevatten die verstuurd zijn.