Beantwoorden
Ex-Netweter

veilige mails in Spamfolder

De e-mails van mijn sportvereniging ("no reply"- adres) blijven in mijn spamfolder terechtkomen. Ze worden in Outlook zelfs daar niet weergegeven. Ik kan ze in webmail individueel verplaatsen naar mijn inbox, doch niet aangeven dat voortaan elke mail van het bewuste adres als veilig moet worden beschouwd. Ik heb getracht een regel te maken voor doorzending naar de inbox en het adres in mijn contacten gezet, maar dat heeft niet geholpen. Ik mis soms belangrijke meldingen... kan iemand helpen?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Spreken we nu over Outlook Office, het mailprogramma of outlook als mailservice.

Want in outlook office komt dat bij mij in ongewenste mail en kan ik daar dan eventueel het bericht bekijken en aanduiden als veilige afzender.

Spreek je nu over telenet webmail? Want daar kan je berichten die in je spam box terecht komen aanduiden als niet-spam.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Puch
Experienced Bijna Allesweter
Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019 Waar zijn die handjes?

In webmail ga je naar de bewust mail in de spam box.

Klik met de rechtermuisknop op de mail en kies in het menu voor "Markeren als niet-spam"

Vanaf dan zouden nieuwe mails afkomstig van dat adres in je Postvak-in moeten terecht komen.

Schermafbeelding 2018-03-07 om 11.50.31.png

Puch | Ere-Krak
    If you change yourself, then who are you?
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren